Followers

Thursday, 7 February 2013

Nizar Lilin Ni Meroyan Apa ??!! [VIDEO] Macam Kartun Bro..

Tudia sampai gini haa lambai,keluar tingkap beb !

Aiseyman....Dah macam kartun dah Uruk tengok gelagat si Nizar lilin ni, bila bercakap main tuduh je,guna pulak bahasa yang kurang ajar pulak tu. Tak tahu apa yang dimaksudkan dengan LULUS dengan SETUJU.

Apa punya style dan poyo ini menjadi ikutan pencacai-pencacai Pakatan Rakyat ?

Beb,.. nak membangkang memang senang..,sebab membangkang. kita boleh cari 1001 malam, (upss apalah malam pulak..)1001 cara untuk kita membangkang.

Cuba kita membina tengok ? susah ke senang dari membangkang ? 

Uruk malas nak komen lebih-lebih, Ikutilah Video dibawah bagaimana sebenarnya Isu Vale yang dibahaskan dalam dewan, bukan saja dia menjaja merata kononnya YAB Menteri Besar Dato Seri Diraja Dr Hj Zambry bin Hj Abd Kadir yang senyap tak menjawab segala pertanyaan dan kononnya tidak menjawab sebab kelu bila di ajukan pelbagai persoalan, yang sebenarnya boleh kita saksikan dan terbukti memang si Meroyan nie memang KANTOI!!!


Sumber Sekupang Dua.


UrukHai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...