Followers

Monday 25 February 2013

[Video] Luahan Hati Guru Di Kelantan, Sebak Kerana Puak Bangsat 'R' ??!!



Tindakan tidak bertamadun yang menyebat patung 'Tok Pa' tempoh hari membangkit perasaan benci warga pendidik terhadap mereka. Rakaman mengejut ini dirakam ketika program bersama guru-guru kaunselor di sekitar Kelantan.

Tanpa disangka-sangka seorang guru wanita bangun meluahkan rasa sedih beliau di atas tindakan tersebut, sebagai seorang guru mereka tidak mendidik rakyat Kelantan untuk menjadi biadap. Aksi guru wanita itu membuatkan dewan sebak seketika sehingga menarik perhatian para wartawan.


Dalam pertemuan itu juga, seorang guru yang berkhidmat lebih 25 tahun ditukarkan ke sebuah sekolah yang dipenuhi pengikut PAS hanya kerana mengkritik PAS kerana tidak menunaikan janji yang dibuat untuk menaik taraf sekolah.

Inilah realiti yang berlaku di bawah pentadbiran PAS Kelantan sepanjang 23 tahun pentadbiran mereka, tindakan tidak bertamadun puak NGOk 'R' tempoh hari persis tindakan puak Syiah. Mungkin ini Islam yang disuntik oleh Nik Aziz sejak memegang tampuk pemerintahan Kelantan sejak tahun 1990.

Terima kasih NGOk 'R' -  lagi banyak kamu buat benda bodoh macam ini, lagi ramailah golongan atas pagar menolak kamu.

TUKAR Kelantan kepada BN PRU13!




UrukHai.

No comments:

Post a Comment