Followers

Monday 18 February 2013

HOT !! Si Tokong DAP Arahkan Puak-Puaknya Untuk Bunuh Psy Minggu Lalu ??!!



Makin lama makin terdesak puak-puak pakatan haram ni demi si Tokong DAP & Si Al-Jubury tu, ini kerana ada ancaman bunuh yang ditujukan kepada Psy penyanyi Gangnam style itu baru-baru ini.

Namun apa yang Uruk nampak puak-puak ini semakin lama semakin radikal dan Uruk rasakan tidak mustahil himpunan ala arab spring akan terjadi selepas tumbangnya Pakatan Haram PRU13 kali ini .

TASEK GELUGOR 18 Feb. - Polis mengesahkan pengurus Psy sendiri yang memaklumkan adanya ancaman terhadap penyanyi lagu "Gangnam Style" itu ketika membuat persembahan pada sambutan Tahun Baharu Cina 1Malaysia, di sini 11 Februari lalu. 
Ketua Polis Pulau Pinang, Datuk Abdul Rahim Hanafi berkata, pengurus artis terkenal dari Korea Selatan yang hanya dikenali sebagai Dan itu ada mengirimkan khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada pihak polis bagi memaklumkan perkara tersebut. 
"Polis terima satu SMS daripada pengurusnya memaklumkan mengenai ancaman bunuh ke atas penyanyi itu pada pukul 8 malam 10 Februari lalu, sehari sebelum penyanyi itu membuat persembahan. 
"Dalam SMS itu juga, pengurus Psy meminta kawalan keselamatan yang ketat diberikan kepada penyanyi itu semasa beliau tiba di lapangan terbang sehinggalah beliau pulang," katanya kepada pemberita selepas melancarkan Program Sahsiah Unggul Murid di Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Al-Irsyad di sini hari ini. - UTUSAN

Walau apa pun yang terjadi dari sudut Politik kita harus yakin dan pasti dapat membuat pilihan yang tepat demi anak bangsa kita yang akan datang, buat puak-puak Pakatan Haram tu,..u all wait and see la, lu mau bunuh yaa...??


UrukHai.

No comments:

Post a Comment