Followers

Monday, 11 February 2013

Walauweiihh..'Adegan' Yang Tak Mahu Kita Lihat Di Majlis Sambutan Tahun baru Cina 2013 ??!!


Betul ker ada 'adegan' yang tak mahu kita lihat ?..Uruk rasa kalau buat pembangkang, Uruk rasa Sambutan Tahun Baru Cina Kali ini adalah 'adegan' pastinya buat mereka tak mahu lihat dan sakit hati kerana begitu meriahnya dengan kehadiran seramai 80,000 orang.

Untuk makluman semua, Majlis ini bukan saja dihadiri oleh pelbagai lapisan masyarakat tetapi juga turut mendapat sokongan mereka-mereka dari kalangan penyokong pembangkang. Dan sebab itu Uruk boleh katakan Majlis Sambutan Tahun Baru ini berjaya merealisasikan konsep 1 Malaysia kerana ianya berjaya menghimpunkan semua pihak. 

Dato Seri Najib dalam ucapannya berjanji kepada seluruh rakyat Pulau Pinang, dalam tempoh 5 tahun ini sebanyak 20,000 rumah mampu milik akan didirikan untuk menjamin kesejahteraan rakyat Pulau Pinang.

Selain itu orang ramai juga turut dihiburkan dengan persembahan Artis Malaysia Shila Amzah dan Artis Antarabangsa Psy turut  juga menghiburkan.

Tahniah dan syabas buat BN Pulau Pinang yang tidak putus-putus bertungkus-lumus menjayakan Majlis Sambutan Tahun Baru Cina kali ini.

P/s : weeiihh DAP malu weihh !! jom layan gambar kat bawah ni..

















Jap-jap ader video lagi..uruk rompak MKP punya hehe...


Lagi Gambar Klik MMI


UrukHai.

3 comments:

  1. kenapa orang melayu pulak terlebih lebih dalam sambutan CNY ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. org melayu x lebih2 pun.. kau tu yang lebih2 kot bila bercakap..konsep 1Malaysia maa..

      Delete
  2. itulah ko ni..dalam erti kataa yang lain, macam Pm cakap..orang cina respect orang melayu,..orang melayu respect orang cina..apa salahnya orang melayu berada di majlis berkenaan?..lagipun diorang nak tengok perdana menteri kesayangan diorang beb....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...