Followers

Monday, 18 February 2013

Kerajaan BN Menipu, Bagi BR1M Hanya RM 400??!!


Pada aku, cerita macam diatas siapa pun boleh reka. Tambahan Pula dapat kat Teo Ni Ching MP Dap, semua ni boleh dijadikan modal politik untuk mereka tanpa selidik terlebih dahulu. Inilah point depa nak burukkan kerajaan. Musibat betul!!


Diringkaskan cerita, kisah dan tajuk diatas adalah bohong belaka.

Prosedur pemberian Br1m adalah wajib mempunyai baucer terlebih dahulu dan kemudiannya setelah disahkan penerima yang sah oleh bank, barulah baucer tersebut akan ditunaikan oleh pihak bank yang hadir seperti Bsn, Maybamk, Cimb ataupun Public Bank.


Tak pernahlah pulak terus dapat cash. Nampak sangat bohongnya. Penerima yang menerima tunai dari kaunter bank juga disuruh semak depan itu juga untuk memastikan amaun yang diterima adalah tepat. Dalam kes ini, kebarangkalian untuk silap mungkin ada dari pihak bank tapi untuk menyatakan dilakukan dengan sengaja oleh pihak pejabat Adun atau penyelaras Dun, ini semua fitnah yang berniat jahat.

P/s : Uruk pun dapat baucer jugak taw, semua pun baucer tak ader yang dah siap-siapkan cash...Tio Nie Ching Lu SEMBANG !!

Sumber 

UrukHai.

1 comment:

  1. Kalau tak menipu bukan pr namanya.Dah bagi duit pun nak tipu lagi.Haprak punya kaki.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...