Followers

Monday 18 February 2013

1000 Ahli Tolak PAS Dan Sokong BN, Membuatkan Nizar Lilin Nak Jadi Gila ??!!

Gambar Bukan Hak Cipta UrukHai ok !!

Disahkan berita dari rakan-rakan mengenai si Nizar lilin ni yang tengah dok meroyan dan berjalan tak tentu hala kerana sedang memikirkan nasib Dewan Himpunan Penyokong PAS yang menolak dan membatalkan keahlian mereka oleh penyokong India nya sendiri.

Uruk ingat lepas ni bala yang lebih besar juga akan menimpa nasib seluruh Pakatan Haram kali ini.

LUMUT 18. - Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin menerima tamparan hebat apabila kira-kira 1,000 ahli Dewan Himpunan Penyokong Pas (DHPP) di Dewan Undangan Negeri (DUN) Pasir Panjang yang diwakili beliau membatalkan keahlian mereka dan menyatakan sokongan kepada Barisan Nasional (BN). 
Kumpulan tersebut yang diketuai bekas Pengerusinya, S. Saravanan, 42, berbuat demikian setelah hilang kepercayaan kepada Pas dan Mohammad Nizar yang juga merupakan Timbalan Pesuruhjaya Pas negeri. 
Menurut Saravanan, mereka nekad meninggalkan DHPP setelah merasa tertipu dengan pelbagai janji manis yang ditabur oleh Pas dan Mohammad Nizar. 
"Saya sudah bersama dengan Pas hampir lima tahun dan kami semua amat menderita kerana tidak ada satu pun permintaan kami seperti meminta kemudahan lampu jalan dan taman permainan dilayan oleh wakil rakyat. 
"Lebih menyakitkan hati apabila kami meminta peruntukan untuk mengadakan jamuan kecil tetapi kami dimarahi dengan alasan tiada sebarang peruntukan," katanya. 
Beliau menyatakan demikian ketika ditemui pemberita selepas hadir bersama beberapa bekas ahli DHPP DUN Pasir Panjang menyerahkan borang keahlian MIC kepada Menteri Besar, Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir di majlis Perhimpunan Jentera BN Parlimen Lumut di sini semalam. - UTUSAN
Semakin tenat nampaknya si Nizar lilin ni, dan semakin hancurlah PAS & Sekutunya DAP dan PKR, PRU kali ini beb. ( Ini semua pasal doa HANCUR BN tu la Uruk Ooooiiii!! )


UrukHai.

No comments:

Post a Comment