Followers

Monday, 18 March 2013

Anwar Mengaku Pasangan GAY Itu Adalah Dirinya ??!!


Nampak marah betul Anwar dengan wartawan ketika ditanya soalan berkenaan gambar kontroversi miripnya seperti apa a..Kebebasan media yang dilaungkan oleh Anwar selama ni terkena pada batang hidung sendiri..Lihatlah bagaimana Anwar melayan wartawan..

Bila time dia nak tuduh BN itu,ini pandai pulak panggil wartawan, tapi bila ada gambar mirip Anwar tengah comolot dengan laki tu pandai mengelak nak jawab..

Rakaman dari AgendaDaily


Rakaman dari AntaraPos


Tengok sendirilah perangai Anwar tu..Kalau dia rasa memang tu bukan gambar dia mengaku sajalah..Ini tak, duk tuduh permainan jijik nak jatuhkan dia..Ini bermakna memang benarlah apa yang didedahkan dalam blog rajagoyang360..

Sebabnya sampai hari ni Anwar sepatah pun tak pernah nafi itu gambar dia..Alih alih tuduh kerja jahat Umno..Baca kenyataan Anwar dibawah



Bagi aku memang layak Anwar dijatuhkan sebab rakyat Malaysia benci ada orang macam ni, dah tua pun masih perangan macam syaitan..Rakyat Malaysia tolak pemimpin LGBT macam Anwar..

Anwar pula dah mula wayang untuk tarik simpati orang ramai kononnya dianiayai oleh Umno, walhal dia sendiri yang suka buat benda terkutuk tu..

Kalau Anwar benar kata laki tu bukan dia, kenapa perlu takut dan mengelak dari wartawan? Jangan disebabkan gambar pasangan gay beromen ini, Anwar pilih wartawan pro pr saja untuk ditemubual?


Sumber


UrukHai.

5 comments:

  1. Geng2 lembu mcm ko jer yg percaya benda2 nih... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pastu geng2 yang buat hubungan sejenis macAm ko la yaNg x.leh terima hakikat yang jamBU ko da Kantoi ciUm.mulOt..haha pic da kluar..lagi x nak pcaya..tnggalkn ko dngan ANUwar dalam bilik naNti..bru tau..biaR dia KoyaK kaN teMpat peMbuaNgan naJis ko tu..hehe good Job aDmint..!!!

      Delete
  2. Nwar pedulik apa,dunia seluruhnya tahu sipa dia malah penyokong beliau telah bertambah kpd puluhan juta orang.Selagi ada Nwar,selama itulah Najib tak senang duduk..akhir zaman..dunia..

    ReplyDelete
  3. klu depan mata pun jadi takkan dia percaya, itu lah klu dah terlalu taksub dan malu nak berpatah balik setelah apa yg di perjuangkan adalah sesia...

    ReplyDelete
  4. Bisdmillahhirohmannirohim.

    Dengan nama Allah , Ya Allah hamba memohon kepada kekuasaan mu Ya Allah. berikanlah kesiksaan yg amat perit kepada tuan punya Blog ini yg memaparkan sesuatu yg dia sendiri tidak pasti kebenaranya. turunkanlah bala kepadanya. andai kata dia berumah tangga hancurkanlah rumahrangganya . biarlah dia merana di dunia ini kerana mempermainkan amaran mu yaaaa Allah. cacatkan lah di di mukabumi ini Ya Allah , Hancurkan lah dia Ya Aallahhh

    Amin Amin Aminnn

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...