Followers

Monday, 18 March 2013

Anwar Mengaku Pasangan GAY Itu Adalah Dirinya ??!!


Nampak marah betul Anwar dengan wartawan ketika ditanya soalan berkenaan gambar kontroversi miripnya seperti apa a..Kebebasan media yang dilaungkan oleh Anwar selama ni terkena pada batang hidung sendiri..Lihatlah bagaimana Anwar melayan wartawan..

Bila time dia nak tuduh BN itu,ini pandai pulak panggil wartawan, tapi bila ada gambar mirip Anwar tengah comolot dengan laki tu pandai mengelak nak jawab..

Rakaman dari AgendaDaily


Rakaman dari AntaraPos


Tengok sendirilah perangai Anwar tu..Kalau dia rasa memang tu bukan gambar dia mengaku sajalah..Ini tak, duk tuduh permainan jijik nak jatuhkan dia..Ini bermakna memang benarlah apa yang didedahkan dalam blog rajagoyang360..

Sebabnya sampai hari ni Anwar sepatah pun tak pernah nafi itu gambar dia..Alih alih tuduh kerja jahat Umno..Baca kenyataan Anwar dibawah



Bagi aku memang layak Anwar dijatuhkan sebab rakyat Malaysia benci ada orang macam ni, dah tua pun masih perangan macam syaitan..Rakyat Malaysia tolak pemimpin LGBT macam Anwar..

Anwar pula dah mula wayang untuk tarik simpati orang ramai kononnya dianiayai oleh Umno, walhal dia sendiri yang suka buat benda terkutuk tu..

Kalau Anwar benar kata laki tu bukan dia, kenapa perlu takut dan mengelak dari wartawan? Jangan disebabkan gambar pasangan gay beromen ini, Anwar pilih wartawan pro pr saja untuk ditemubual?


Sumber


UrukHai.