Followers

Thursday, 21 March 2013

Anwar Semakin Gelabah Bila Berdepan Dengan Gomo ??!!


Uruk ingatkan berani sangat si Al-Jubury ni , rupanya penakut jugak ye..,adoii main tolak-tolak pulak kat peguam dia.

Itulah Bang Non,..kalau dah Gay tu mengaku je lah.., ini tidak bila ditanya soklan pada kau..ke laut kau jawab Bang Non..kikiki

Uruk tak nak citer lebih-lebih nanti takut Uruk pulak kena 'U Ulang, I Saman U'...kekeke sorry Bang Non ini pendapat peribadi Uruk dalam kes yang sememangnya kau takut sangat. aper-aper pun ko kena refer balik blog si Gomo ni lagi pedas dia bercakap pasal ko.. itu pun kalo ko betul-betul berani saman si Gomo ni lah yer...kekeke Klik PAPA GOMO


Ikuti Berita Dibawah :

Anwar Ibrahim hari secara tidak rasmi menarik balik saman terhadap blogger papagomo berikutan amaran yang dibuat oleh blogger papagomo untuk mendedahkan lebih banyak video kepada rakyat supaya rakyat tahu siapa sebenarnya Anwar Ibrahim. 
Dalam kenyataan ringkas dihadapan media Anwar mengeluarkan ungkapan "Saya serahkan perkara itu kepada peguam saya untuk uruskannya". 
Ungkapan itu secara tidak langsung Anwar Ibrahim yang dilihat seorang pakar "lawan tetap lawan" seolah-olah terkulai layu bila berhadapan dengan blogger Papagomo. 
Menurut Peguamnya kesukaran untuk membuktikan bahawa blogger Papagomo yang mengeluarkan gambar intimnya juga salah satu faktor yang perlu difikirkan kerana gambar-gambar intim Anwar dengan seorang lelaki telah dimuatturun ke blog RajaGoyang360 yang tidak diketahui pemiliknya. 
Blog RajaGoyang360 dikatakan didaftar di Indonesia. Ini menunjukkan saman yang akan dikemukakan kepada blogger Papagomo hanya sis-sia atau gimik demi untuk menyatakan pendirian palsu Anwar Ibrahim terhadap foto perlakuan jijik dirinya kepada rakyat Malaysia yang kononnya marah kerana itu foto bukan dirinya.

Secara rasional jika foto bukan dirinya kenapa Anwar Ibrahim jadi gelabah babi sehingga sanggup nak saman orang lain?

Rakyat Malaysia sudah celik IT dan semua sudah cerdik oleh itu fikir-fikirkanlah demi Agama Bangsa dan Tanahair.




UrukHai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...