Followers

Tuesday 2 April 2013

Lim Guan Sudah Tahu Kekalahan DAPigs Di Pulau Pinang ??!!


Baru baru ini satu perkara mengejutkan ramai pihak di Komtar,dalam satu mesyuarat tertutup yang dipengerusikan oleh Lim Guan Eng bersama beberapa jabatan,sebaik saja tamat mesyuarat Guan Eng berkata ini “adalah mesyuarat terakhir sebelum PRU13 dan kita akan berjumpa lagi selepas PRU13″ kemudian Guan Eng keluar meninggalkan bilik mesyuarat.

Apa yang mengejutkan ramai, Lim Guan Eng berpatah balik sambil memegang microphone  ”Jika selepas PRU13 saya tidak ada dan pakatan gagal kekalkan kuasa,saya mohon maaf jika ada sebarang kesilapan dan selamat maju jaya kepada anda semua ” selepas itu beliau terus meninggalkan bilik mesyuarat dan membuat kesemua yang hadir terpinga pinga melihat akan gelagat Guan Eng.

Gelagat Guan Eng menjadi buah mulut di Komtar,masakan tidak kita mengenali akan kesombongan Lim Guan Eng ketua menteri paling celaka dalam sejarah regim DAP Pulau Pinang malah diperakui oleh Timbalannya sebagai arrogant,cocky & tokong. Kenapa Guan Eng dilihat bagai orang yang nak mati,buang tebiat? 

Baca Selanjutnya Klik Pi5au.Net


UrukHai.

No comments:

Post a Comment