Followers

Saturday 6 April 2013

Nurul Izzah, Papa Dan Mama Sayang U...!! Ppuuuiii !! #PG13 #TolakPR


Nampaknya sampai hari ini, Nurul Izzah enggan memohon maaf kepada seluruh umat Islam atas kenyataannya yang dilihat menghina Islam.

Seolah-olah umat Islam tidak layak mendapat kemaafan daripada beliau.

Hairannya mengapa PKR berdiam. Ia hanya akan memberikan mesej yang salah kepada rakyat terutama ahli-ahli parti yang sebahagiannya beragama Islam.

PKR tidak boleh ditebalkan lagi dengan imej parti songsang. Mendiamkan sahaja kenyataan Nurul Izzah bermakna PKR dilihat mendokong pluralisme dan liberalisme, yang kini merupakan ancaman berbahaya kepada umat Islam seluruh dunia.

Presiden PKR, Wan Azizah Wan Ismail sepatutnya memanggil mesyuarat khas untuk menangani perkara tersebut. Jika anaknya itu bersalah, setidak-tidaknya perlulah ditegur.

Kepimpinan parti itu juga perlu mendapatkan penjelasan daripada Nurul Izzah terhadap satu lagi kenyataannya yang dilihat menyokong lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) pada forum yang sama.

Tanpa merujuk kepada parti, Wan Azizah dan suaminya, Anwar Ibrahim mengambil pendirian mempertahankan anak mereka 100 peratus.

Itulah untungnya membina dinasti dalam parti. Anwar Ibrahim adalah de facto dan pengasas PKR, isteri pula presiden sementara anak, naib presiden parti. Kepentingan anak beranak lebih diutamakan.

Maka terselamatlah Nurul Izzah. Kalau terkena batang hidung pemimpin lain, lebih-lebih lagi ahli biasa dalam PKR maka pasti berbeza keadaannya.

P/s : Dasar Parti anak beranak, mahu meletakkan kesalahan sendiri kepada orang lain...Ppuuuiiii!!!


UrukHai.

No comments:

Post a Comment