Followers

Wednesday, 10 April 2013

Blogger BN Sebenarnya Penipu ?? Gambar Ceramah Tian Chua Di 'Edit' ??!! PG13 #PRU13 #BNBagus #Vote BN



Akibat kerana mulutnya yang menghina dan mengutuk pasukan keselamatan Lahad Datu baru-baru ini nampaknya Tian Chua sudah di 'Sailang' oleh penyokongnya, manakan tidak, dalam ceramah ke, Twitter ke, semua yang kerajaan BN buat, semuanya salah dipandangan mata beliau.

Dengan 'busuk' mulutnya lagi, CChhoooiiii.. Uruk rasakan korang semua dapat fikir dengan bijak dan dapat menilai dan membuat pilihan demi masa depan Agama, Bangsa dan Negara pada PRU13 kali ini.

 Korang tengok ceramahnya di Parlimen Batu sendiri, mana perginya juak-juak yang menyokongnya??

Oh, memang betullah Penyokongnya dan pengundi Parlimen Batu sememangnya mahu menyinkirkan si Tian Chua ni !! Klik Sini.

Dengar citer di Parlimen Batu juga tidak ada apa pun yang YB ni lakukan.., korang nak ke seorang YB yang macam ni ??... 





Oh luperlah, dia bawa Bob Lokman sekali dalam ceramah ini kononnya nak tambat hati penyokonglah, Nah..!! Uruk cakap lagi "SIAPA BOB LOKMAN" ?? ader korang kenal tak ??!! Kenal....masuk PAS dapat naik pangkat jadi Ustaz mee segera. Dan kononnya kecewa dan menyalahkan kerajaan BN pasal tidak tahu didik anak dia. hahaha lawak beb !! yang mendidik anak dia tanggungjawab siapa ??!!

Berbalik pada si Tian Chua ni, kalau Uruk, lama dah Uruk 'Tendang' keluar YB yang 'mangkok' dan biadap macam ni. 'U ARE A LOSERS YB' !! ini Uruk boleh kata !!

Owh pasal gambar ceramah diatas ni di 'edit' UMNO ??, dah faham sangat dengan juak-juak Pakatan Harami ni,  walaupun ianya benar, semuanya mereka kata tak betul dan di 'edit'..hahaha...


UrukHai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...