Followers

Thursday 25 April 2013

MPSP Dilihat Berat Sebelah Soal Banner dan 'Billboard' ??!! #TolakPR #PRU13 #Vote4BN #PG13


Kehangatan Pilihanraya Umum Ke 13 di Parlimen Permatang Pauh bertambah terasa. Calon-calon daripada Pakatan Rakyat sudah tenggelam punca untuk berkempen kerana sambutan rakyat di Permatang Pauh amat dingin sekali. Hampir kesemua ceramah-ceramah Pakatan Rakyat di Parlimen Permatang Pauh hanya gah banner dan kain rentang tapi hakikatnya kosong.


Kaedah yang mudah untuk Pakatan Rakyat berkempen dengan mendirikan Billboard di seluruh pelusuk kampung. Hampir setiap tempat dan simpang di dalam Parlimen Permatang Pauh ada sahaja Billboard Pakatan Rakyat khususnya yang berkaitan dengan Anwar Ibrahim.

Namun sikap kurang ajar puak-puak Pakatan Rakyat melanggar undang-undang adalah perkara biasa dibuat. Billboard yang didirikan tiada permit sah daripada Majlis Perbandaran Seberang Perai (MPSP).

MPSP yang dilihat berat sebelah kepada Pakatan Rakyat  membuat tindakan sekadar melepas batu ditangga. Notis MPSP telah ditampal disemua Billboard haram Pakatan Rakyat hanya sebagai wayang tanpa ada tindakan untuk meruntuhkan dan menanggalkan Billboard haram tersebut,.

Tapi jika sebaliknya Billboard dan bendera berkaitan Barisan Nasional, dengan segera tindakan proaktif dibuat menanggal dan meruntuhkan apa yang patut tanpa sebarang notis.

Inilah keadilan yang dicanang-canangkan oleh Pakatan Rakyat..Terbaik!!!




Kredit AppleBiru

UrukHai.

No comments:

Post a Comment