Followers

Tuesday 16 April 2013

DAPigs Cilaka Main Politik Kotor, Buang Bendera BN Dalam Longkang ??!! #PG13 #TolakPR #GE13 #PRU13


Usaha merosakkan kempen BN nampaknya semakin rancak,Bagaikan terancang setiap banner,bendera,billboard BN akan dirosak,semua ini dilakukan oleh penyokong haprak pakatan PAS,PKR dan DAP malah mereka juga mendapat kerjasama daripada MPPP dan MPSP.

Terkini di Padang Lalang lebih 50 bendera yang dipasang oleh BN telah dirosakkan dan ada yang dibuang kedalam longkang,Menurut Tan Teik Cheng Penyelaras BN Dun Padang Lalang ,bendera tersebut yang hanya baru dipasang beberapa jam oleh jentera BN Dun Padang Lalang tidak bertahan lama apabila dibuang dan dirosakkan ,disyaki ia dilakukan oleh sekumpulan lelaki yang dipercayai penyokong kuat DAP dikawasan tersebut.

Ini adalah kali ketiga berturut turut di lokasi yang sama apabila bendera tersebut dicampakkan kedalam longkang di Taman Sri Rambai. Hanya bendera BN yang dibuang sedangkan deretan bendera DAP langsung tidak disentuh dan dirosakkan. Kempen kotor ini dijangka berterusan dan berasakan pasti akan mencetuskan pergaduhan jika tidak dapat dibendung lebih awal.

Haprak pakatan sekarang ini dilihat begitu terdesak apabila mengetahui sokongan terhadap mereka semakin menurun,malah khabarnya arahan daripada Ibu Pejabat DAP agar mengadakan kempen lebih agresif dan menyerang parti lawan dengan menghasut sentimen kebencian menjadi punca kepada kempen kotor ini.


Kredit Pi5au.Net


UrukHai.

No comments:

Post a Comment