Followers

Sunday 7 April 2013

Orang Umno Solat Tak Dapat Pahala, Tak Masuk Syurga !! #PG13 #TukarKelantan #TolakPR #GelombangMerah #PRU13 #GE13 #BNBagus #BetterNation


Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sememangnya terkenal dapat menentukan dosa pahala setiap manusia.

Nik Aziz satu-satunya orang yang mengaku Ulamak dan merasa yakin akan dapat memasuki syurga dan menentukan kemasukkan syurga seseorang. entahkan ulamak ke 'ular-mak' ??

"Nik Aziz tak sesat, kalau Nik Aziz sesat kenapa Majlis Agama tak ambil tindakan", itulah hujah penyokong taksubnya.

Justeru pihak Majlis Agama seharusnya meneliti akan perkara ini dan mengambil tindakan seberapa segera, jangan memandang remeh akan penyesatan tersebut.

Kita yakin, dengan fatwa Nik Aziz yang menyebut orang Umno solat tak dapat pahala adalah satu tuduhan sesat yang nyata. Tuduhan sesat yang bersifat politik, Nik Aziz berkata Umno tolak Islam sebab tu tak boleh undi Umno, namun pada masa sama Nik Aziz mengajak rakyat mengundi DAP yang secara jelas KAPIR....

Adakah Nik Aziz seorang Ulamak ataupun seorang yang jujur dalam beragama, atau Nik Aziz memakai serban hanya semata-mata kerana politik. Kita menghormati Nik Aziz sebagai orang tua, namun bilamana orang tua yang terlalu bodoh sombong, kita tiada pilihan selain menguburkan kerajaan yang dikuasainya di Kelantan. Anda Mampu Mengubahnya.



UrukHai.

No comments:

Post a Comment