Followers

Saturday 17 November 2012

18 SG TRAGEDI ANAK BERANAK DI LANDASAN KERETAPI TANAH MELAYU!


Hari ini gempar apabila satu gambar yang cukup menakutkan dapat ditangkap dengan jelas menunjukkan satu tragedi yang mengerikan apabila anak beranak ini betul-betul di landasan Keretapi Tanah Melayu (KTM). Tempat dan masa tragedi tersebut terpaksa Uruk rahsiakan agar ia tidak menggangu sensetiviti sesiapa disini.

Uruk juga terkejut apabila melihat gambar tersebut namun bagi tidak menghampakan rakan-rakan dan teman-teman, Uruk "upload"kan juga gambar tersebut agar dapat ditonton oleh semua.kecuali remaja bawah 18 tahun.

Tapi sebelum itu suka untuk Uruk berpesan bagi mereka yang mempunyai sakit lemah jantung dan seangkatan dengannya kalau boleh elakkan kerana dibimbangi ianya mampu menyebabkan anda menjadi tetamu tidak diundang di hospital-hospital berdekatan dengan anda.

Kepada mereka yang mempunyai anak-anak yang ingin lihat juga-juga. Di minta supaya dinasihatkan pada  mereka agar tidak melihat, kerana takut-takut ada yang tidur malamnya termimpi-mimpi dan di igaui.

Jika anda semua sudah bersedia bolehlah melihat gambar di bawah..Ingat aahh Uruk dah pesan awal-awal  tadi,..sebarang kemungkinan tanggung sendiri..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Heh heh heh...jangan marah haa....Uruk melawak jaa...lama tak buat lawak..ini MMI punya pasal laa ni..huhu..Klik Sini.

UrukHai.



No comments:

Post a Comment