Followers

Sunday 18 November 2012

NIK AZIZ HARUS BERTAUBAT!! PAS "COMPOM" SESAT!!!


Disaat keganasan yang menimpa orang Islam di Gaza masih ada lagi Puak-Puak yang sedang berusaha menggunakan Agama Islam dan pengikutnya untuk terus SESAT dalam Islam.

PAStinya rakyat Malaysia khususnya sudah mulai yakin bahawa puak-puak ini tidak lama lagi akan bertemu  hujung pangkal perjuangan mereka yang hanya semena-mena mahu ke Putrajaya bagi membentuk kerajaan bersama-sama F**katan Rakyat.

Nik Aziz dan seluruh puak-puak PAS memilih untuk mengadakan solat hajat dan solat hajat tersebut bukannya dilakukan dengan tujuan memohon kepada Allah SWT bagi membantu rakyat Palestin yang beragama Islam daripada penindasan bangsa YAHUDI ISRAEL, namun dijadikan sebagai pentas untuk berdoa bagi menjahanamkan UMNO dalam pilihan raya yang akan datang.

Jelas terbukti dan dipercayai mereka ini hanyalah sekadar berlindung disebalik Parti PAS yang kononnya memerjuangkan Islam dan menjadikan Kunci UTAMA untuk puak-puak ini Ke SYURGA PUTRAJAYA! saksikan Video dibawah.


Video diatas diambil sewaktu khawarij PAS selesai menunaikan solat hajat dan sedang mendoakan kehancuran UMNO dan BN di Himpunan Kebangkitan Rakyat sempena dengan Muktamar PAS yang ke 58 berlangsung di Kota Bharu Kelantan.

Tidakkah puak ini sedar bahawa mereka sebenarnya agak menyimpang dari ajaran Islam? ini disebabkan kerana puak-puak ini sedang mendoakan akan kehancuran sesama umat Islam itu sendiri..

Siapa itu UMNO?...siapa Ahlinya?...seAgama Islam bukan?..

Dulu kita pernah dengar bagaimana Nik Aziz mendoakan agar Najib pecah perut yang kemudiannya tak sampai setahun si tua kutuk ini pula yang terlantar di hospital dikhabarkan berlaku pendarahan dalaman.

Kenapa agaknya doa wali selipar si tua kutuk Allah ini tak dimakbulkan?

Ini kerana UMNO tidak pernah mendoakan puak-puak PAS sedemikian rupa dan kerana kita berpegang kepada ajaran Agama Islam yang satu namun puak-puak ini rasanya sudah beribu kali mendoakan supaya UMNO dan BN akan dihancurkan namun sehingga kini UMNO dan BN masih terus berdiri teguh malah telahpun memperbaiki sedikit demi sedikit akan kesilapan dan kelemahan untuk terus bekerja demi menjamin dan memelihara Rakyat Malaysia, Bangsa, Agama dan Negara.

Begitulah sedemikian rupa puak-puak PAS yang rakus dan sanggup mengetepikan soal Agama semata-mata mahu ke Putrajaya.

p/s: kalau nak sangat ke Putrajaya meh sini Uruk bawak p jalan naa...tapi tidaklah sampai nak mendoakan kehancuran sesama umat.. Uruk hanya dapat berdoa agar perjalanan kita selamat dan di permudahkan segala urusan kita di sana... doa Uruk dalam hati jaa sebab Allah SWT itu pasti mendengar setiap doa hambanNya... tak perlu LOUD N LOUDNESS Sangat !!...apa punya SESAT puak ni...!!! PPPUUUUUIIIIII!!!

lanjut mengenai ini : MMI


UrukHai. 





No comments:

Post a Comment