Followers

Saturday, 24 November 2012

Doh pulok.... Nik Ajieh dipimpin gapo deh???!!


MasyaAllah...Nik Aziz menganggap UMNO tiada agama pulak dah!!!...Astargfirullahiladzimmmm! Nik Aziz ni macam nak suruh UMNO berperang dengan PAS jer gayanya! nyanyok sangat dah dia ni....dia ni sedar tak dalam UMNO tu 99% adalah orang melayu dan islam? 

PAS mendoakan sesama Islam supaya hancur dan tuduhan Nik Aziz pulak UMNO tiada beragama telah membuat ramai rakyat atas pagar sedar siapa PAS dan berpaling tadah! mereka akan menghukum PAS sebab rata-rata mereka juga tidak masuk PAS walau pun mereka bukan ahli UMNO! dan keluarga dan saudara mereka juga ramai ahli UMNO... mereka tak sanggup menerima tuduhan mereka tidak beragama! 

PAS sudah condong dan hampir menyembah bumi kerana keceluparan mulut Nik Aziz dan Hj.Hadi! sebab pulut santan merasa, sebab mulut badan binasa ................ KO! ...KO! ...KO! ....

Sumber Rakan FB Uruk.


UrukHai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...