Followers

Sunday 25 November 2012

HoT..Apa kena mengena Dato Seri Hishamuddin dan Dato Siti Nurhaliza?....


Anak sulung Datuk K iaitu Anas Zawawi, 25, telah selamat bernikah dengan anak Dato' Seri Hishammuddin bin Tun Hussein dan Datin Seri Marsilla Tengku Abdullah.

Pada majlis pernikahan itu turut hadir dan memeriahkan majlis ialah bekas isteri Dato K, Tengku Zawiyah Tengku Izham yang sudah berkahwin dengan dengan seorang ahli perniagaan dari Sabah iaitu Datuk Joseph King atau nama Islam nya Rayyan JK Abdullah.






Khabarnya, Anas mengenali gadis yang bijak dan cantik itu ketika mereka sama-sama menuntut di Australia dulu. Sekarang Anas sudah menamatkan pengajian dan kembali ke Malaysia untuk bertugas. 

Mengikut perancangan majlis resepsi mereka akan berlangsung dengan meriah Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (KLCC) dan dijangkakan akan dihadiri ramai wakil kenamaan negara termasuk juga menteri kabinet.

Tidak lupa juga kepada Dato Siti Norhaliza yang mungkin pertama kali mendapat menantu..

Tahniah pada keluarga ini Uruk ucapkan,

Dato Seri Hishammudin & Datin Seri Marsilla, Dato K & Dato Siti Nurhaliza, Dan Bekas Isteri Dato K iaitu Tengku Zawiyah.

P/s: Semoga hubungan kekeluargaan mereka senentiasa bahagia hendaknya... well known...Syukur Alhamdullilah, Hishammudin dan Siti mereka sekarang ini dah berbesan lah yer...hehe..
     



UrukHai.


1 comment: