Followers

Wednesday 28 November 2012

HOT!!, Ahli PAS Main Bini Orang ??!!



Hancur luluh hati seorang suami apabila mendapat tahu isteri tersayang menjalin hubungan sulit dengan lelaki lain dan sudah terlanjur dalam kejadian di Jalan Klang Lama, di sini.

Hubungan sulit wanita 30-an itu bermula pertengahan 2010 diketahui suaminya kelmarin melalui facebook isterinya itu sebelum cuba bertanya keadaan sebenar hingga mereka bertengkar.

Menurut sumber polis, lelaki berusia 40 tahun itu terkejut mendengar pengakuan isterinya yang sanggup menduakan dirinya dengan lelaki lain.

Suami berkenaan kemudian telah membuat laporan di Balai Polis Damansara selepas tidak tahan dengan perangai isteri terbabit.

“Suami terbabit tidak menyangka isterinya sanggup melakukan hubungan seks dengan lelaki lain lebih 10 kali, selain mengaku mencintai lelaki itu lebih daripada dirinya.

“Isterinya membuat pengakuan bahawa sanggup menunggu teman lelaki ‘gelapnya’ itu walaupun banyak rintangan dihadapi,” katanya di sini.

Selepas mendengar pengakuan isterinya, suaminya membuat laporan polis kerana mahu tindakan lanjut diambil ke atas lelaki itu.

Sumber berkata, wanita itu juga mengaku melakukan hubungan seks dengan teman lelakinya di sebuah hotel terkemuka di ibu kota ketika suaminya tiada di rumah.


P/s : UUiiiiihhh..ingat kot Ahli PAS mana tadi Kantoi main dengan isteri orang, opsss....


UrukHai.

1 comment:

  1. Apa nak heran... member aku orang kuat PAS dok mengorat maid sendiri berserta agenda tut tut tut ...Kantoi... janji tak buat lagi...lastly kahwin kat Thailand. Katanya "ustaz" kata ok untuk mengkir janji. Isteri sah dengan ada 6 orang anak lastly diceraikan.

    Sedih aku tengok. Nafsu punya pasal...

    ReplyDelete