Followers

Tuesday 4 June 2013

VIDEO HOT !! : Anuwar Mempertikaikan Titah Agong ??!!


Anwar Ibrahim semalam menuduh Seri Paduka Baginda, Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah sebagai mengikut telunjuk Barisan Nasional (BN) apabila baginda meminta rakyat menerima keputusan Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13.

Pada sidang medianya di ibu pejabat PKR semalam, Anwar mendakwa teks ucapan yang dibacakan baginda pada ulang tahun keputeraan rasmi Yang di-Pertuan Agong disediakan oleh kerajaan BN.

"Dalam menjunjung kasih pada ucapan Seri Paduka Baginda, kita juga tahu ucapan itu adalah ucapan yang dikemukakan oleh Kerajaan Persekutuan yang terdesak untuk mendapat dukungan.

"Dan oleh yang demikian dalam perbahasan kita akan memperjelaskan tentang pendirian kita sepertimana yang kita jelaskan sebelum ini," kata Anwar kepada pemberita.

Tindakan beliau mempertikaikan kewibawaan Tuanku Abdul Halim sendiri adalah retetan terbaru dalam usaha mendesak rakyat menolak keputusan pilihanraya dan panel Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) yang dilantik oleh pihak istana.



Kredit Rakan FB Uruk.


UrukHai.

1 comment:

  1. Kata-kata yang Bakal Memakan DIRI.....

    Buat apa nak bagi Surat dan bukti kepada DYMA....
    Saluran Mahkamah dah ada....Petisyen SPR boleh dibuat...LAPORAN POLIS yang mudah tu pun tak berani nak buat....Dok ulang cakap benda yang sama ( seleweng/bukti )...Mana Dia ?

    Ini lah yang dikatakan per-umpamaan
    BODOH bin BAHALUL

    Kalau DIA diberi kuasa memerintah ( jadi PM )
    inilah cara yang beliau akan HALAL....
    Timbulkan provokasi sepanjang masa....


    ReplyDelete