Followers

Saturday 27 April 2013

Tiada Hudud Sekiranya PR Memerintah?? - Mustafa Ali - #SPENDASTOPA #TolakPR #Vote4BN


Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali menggesa pemimpin Pas dan DAP supaya tidak meneruskan pertikaian isu hudud dalam media kerana ia hanya  akan menjerumus mereka ke dalam perangkap Umno-Barisan Nasional (BN).

Kata beliau, isu hudud telah mencapai kata sepakat pada September 2011 dan perkara itu tidak perlu ditimbulkan sehingga boleh mencetus polemik khususnya menjelang 5 Mei.

"Ini adalah perangkap Umno yang biasa setiap kali pilihan raya, isu ini akan diapi-apikan Umno melalui media supaya akan ada percanggahan pendapat dan tujuannya untuk porak-perandakan Pakatan Rakyat.

"Semua pimimpin PR perlu hentikan isu polemik itu dalam media.

"Isu ini sudah selesai September 2011, kita ada buat kenyataan, kita akui DAP tak setuju dengan hudud, Islam tetap jadi dasar Pas, DAP hormatinya," kata beliau kepada pemberita di sini, hari ini.



Lagi Isu-Isu Semasa PRU13 di Pulau Pinang Dan di Malaysia Klik Analisis Politik Terkini



UrukHai.

2 comments:

  1. Mustafa Ali, you tak ada hak nak cakap apa-apa. You ada hak dengan batang peliaq saja!!!

    ReplyDelete
  2. kah kah kah

    mana dia pejuang2 hudud perasan alim di alam maya ini? di FB di tweeter semua perasan alim...nak hudud konon...tup tup pas sendiri bertelagah pasal hudud. kena kencing hidup2 la korang semua dek munafiqun dalam pas tuuuuu...

    ReplyDelete