Followers

Sunday 21 April 2013

Dedah : Orang Kuat Datuk Seri Sharif Omar Bacul Dan Penakut !!


Pastinya ada yang mengenal dengan panggilan nama Mie Alang (Perkasa) gambar diatas. yang menjadi bualan rakyat di KADUN N05 Sungai Dua juga adalah Ketua Cawangan UMNO Pengkalan Machang Sungai Dua. Ini berikutan dia sebenarnya adalah pengikut kuat Datuk Seri Sharif Omar yang baru sahaja semalam mencalonkan diri bertanding diatas tiket Bebas untuk Parlimen P042 Dan N05 Klik Sini, Klik Sini dan Sini

Weeiiihh, sewaktu ceramah bukan main lagi hebat si Mie Alang ini bersuara dan menyatakan akan bertanding melawan BN, tapi apa dah jadi Mie Pertualang Alang ??

Adakah anda tidak tahu erti malu dalam diri ?

Uruk bukan mahu menghentam sesama ahli UMNO namun kata- katanya malam itu cukup pedih untuk Uruk terima dan seakan-akan mahu memecah belahkan orang UMNO itu sendiri.

Ingin bertanding diatas tiket BEBAS bagi DUN N05 antara Tag Linenya dan membuat Provokasi melampau terhadap BN dalam ceramah Datuk Seri Sharif baru-baru ini.

Juga membuat pembohongan terhadap Calon BN P042 Tasek Gelugor Ustaz Shabudin Yahya dengan mengatakan Ustaz Shabudin bersikap kroni dan mementingkan diri.

Ingat, hari ini sebenarnya walau siapa pun yang menjadi calon atau Ketua Di Bahagian UMNO mereka sebenarnya bukan berjuang atas kapasiti individu namun mereka sebenarnya adalah wakil rakyat yang menolong dan membantu rakyat menggunakan dana BN dalam sesuatu program atau bantuan. 

Sehingga Artikel ini ditulis masih belum Uruk mendengar sebarang cerita mengenai kenapa si Mie Alang tidak bertanding di N05 Sungai Dua.

Apa matlamat kau sebenarnya ? adakah cukup pada hanya bercakap ??!!

Mie Alang, meh sini Uruk nak pesan, "Jangan macam-macam, sat lagi orang 'pulau' hang  !!

Pengkhianat UMNO !! Ppuuuuiiii!!!


UrukHai.

1 comment:

  1. Inilah yang dikatakan hikmah Allah SWT. Dengan kejadian ini maka kita akan tahu siapa sebenanrya petualang dan pengkhianat yang hanya pentingkan diri. Barulah kita tahu selama ini mereka hanya berlakon saja. Cakap bergegar kononnya atas nama bangsa Melayu dan agama. Rupa-rupanya hanya bawa watak baik sedangkan mereka sebenarya penjahat.

    ReplyDelete