Followers

Tuesday, 16 April 2013

Terkini !! Puak PAS Sedang Kerumah Anda Untuk Mencari Pokok Mempelam Dan Mewarnakannya Dengan Warna Bendera PAS ??!!


Upss...weih wieh...agak-agaklah kalau nak berkempen sekali pun sampaikan buah mempelam pun korang warnakan dengan warna bendera korang, apa dah habis modal nak beli bendera ke??

Yang Uruk tahu korang ni 'Pakar' dalam bab-bab kutip derma ni, apa mana perginya tabung 'AMAL' Pilihanraya korang yang korang minta-minta dari penyokong korang??

Hahaha, apa-apa pun korang ni memang sengallah.. tak pasal-pasal buah 'mempelei' rumah Uruk korang warnakan.. Cilakoi betullah !! 

P/s : Uruk bukan nak sokong ideologi korang tapi Uruk puji jugak korang ni, sebab kadang-kadang korang ni kreatif jugak. kreatif sangatlah tu.....korang makan jerlah buah tuu PPuuuiiii !!

UrukHai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...