Followers

Tuesday, 5 March 2013

Sah! Anwar adalah Dalang Pencerobohan Di Sabah #Lahad Datu ??!!


Anwar makin hari makin pelik. Mendendangkan lagu "sabah nak hilang" sebelum insiden lahad datu. Coincidence? Ini hanya persoalan, kerana anwar sering mendendangkan lagu berkaitan sabah sejak januari 2013 lagi. Adakah Anwar yang menjadi dalang disebalik apa yang berlaku di Sabah??!! Klik Sini.





UrukHai.

5 comments:

  1. 500% dalang disabah

    ReplyDelete
  2. Begitu gumbira tua muda nyanyi bersama Anuar. Rakyat tidak tahu erti lagu tersebut kecuali Pengkhianat Anuar. Bila dah berlaku di Lahat Datu kegembiraan bertukar duka dan cemas. 1000% sah Anuar Pengkhianat.

    ReplyDelete
  3. Anwar ni sebenarnya x betul..

    ReplyDelete
  4. hanya dengan lagu je dah sah anwar dalang? kalau betul, tahniahlah senang betul nak kenal pasti tak payah polis nak siasat koarang dah tolong,,mahkamah pun tak payah bicara, korang dah jatuh hukum awal.. alau tak betul anwar jadi dalang, korang tanggunglah dosa memfitnah.. ingat dosa sesama manusia , hanya manusia tu je yg boleh ampunkan.. kalau dosa dengan Allah boleh taubat, harap Allah terima.. ingat hari akhirat tuan2... jangan seronok menabur fitnah.. kalau mahkamah atau pihak berkuasa dah abis siasat dan putuskan baru korang boleh hebah macam ni.. kalau belum, sendiri au ingat

    ReplyDelete
    Replies
    1. kene kat diri sendiri, pandai pulak mintak bukti, ingat pulak dosa sesama manusia. bila najib dituduh bunuh altantuya, takde pulak tunggu bukti. boleh pulak bersangka2... :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...