Followers

Thursday 28 February 2013

Nabila Huda Nafi Bukan Gambar Seksinya Yang Di Kongsi ??


Ya, kalau anda mengikuti Instagram Nabila Huda, sememangnya dipenuhi dengan gambar-gambar dirinya berposing dengan pakaian yang agak seksi di tempat-tempat pelancongan dalam dan luar negara. Banyak cacian dan makian yang telah Nabila terima kerana berkongsikan gambar-gambar ini.

Namun jangan salah anggap, Nabila sebenarnya ingin berkongsi kecantikan pemandangan dan latar belakang di dalam gambar-gambar tersebut. Bukannya berkongsi gambar seksi dirinya. Bila tengok gambar yang dikongsi oleh Nabila memang tak nampak langsung muka Nabila cuma nampak gambar pemandangan yang cun melecun kat belakang tue je.
Ia adalah perkara normal, semua orang akan muat naik gambar-gambar menarik mereka cuma mungkin pakaian saya sedikit seksi tapi sebenarnya bukan itu yang saya ingin tunjukkan kepada umum sebaliknya gambar pemandangan dan latar belakang gambar itu. Jangan menilai saya hanya dengan gambar-gambar tersebut, itu adalah kehidupan saya dan saya tidak mahu hipokrit.

Bagus betul Nabila Huda ini. Bukan semua orang dapat pergi berjalan-jalan macam Nabila. Jadi kesudian Nabila berkongsi gambar pemandangan yang cantik amatlah dihargai. Dapat jugalah orang macam kita ni menikmati kecantikan tempat yang dilawati oleh Nabila. Lagipun kini Nabila Huda dah buat 'derk' dengan pandangan masyarakat sekitarnya.
Dulu saya pernah rasa give up, saya rasa hidup saya tidak berguna apabila mengambil pusing apa yang orang ramai cakap. Namun sekarang saya buat tidak tahu sahaja, biarkan mereka cakap apa yang mereka mahu.

Diharap Nabila Huda teruskan berkongsi gambar-gambar dirinya melancong. Teruskan berkongsi gambar-gambar pemandangan dan latar belakang yang menarik. Mana tahu satu hari nanti boleh jadi photographer pulak. Tak ke gitu? Hehehe.



UrukHai.

No comments:

Post a Comment