Followers

Tuesday, 12 February 2013

Wajah Cina Bangsat DAP Yang Tunjuk 'Fxck Sign' Kepada Raja Permaisuri Agong ??!!








Ini lah wajah lahanat Cina yang bangga ini Penang ini hak Cina dan tunjuk 'f×ck sign' kepada Raja Permaisuri Agong semalam di Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang .

Punyalah kurang ajar lelaki cina DAP ni sehinggakan amaran telah diberikan oleh pegawai bertugas pada ketika itu tetapi cina DAP ini tidak mengendahkan amaran tersebut..malah dia cuba mencabar kesabaran pegawai tersebut dengan menunjuk isyarat FU*K berkali-kali lagi. 

Senang dan mudah betul kaum cina yang menyokong Dap hidup di negara ini, Hina dan maki bangsa dan agama lain, nak terlepas hukuman atau tindakan undang-undang terus minta maaf.

Mana pergi NGO-NGO Melayu yang kononnya nak  berjuang pertahan institusi  DIRAJA?,  PERKASA , PEKIDA , JATI , PERTIGA ??

Peristiwa memalukan ini berlaku di negeri diperintah Dap dan tak kan kita nak tengok dan diam saja depa hina Raja Permaisuri Agong kita ??

Buat laporan polis supaya hukuman mengikut undang-undang dikenakan kepada lelaki cina ini . Jangan kita biar je lahanat ini minta maaf dan selepas itu ada lagi penghinaan ini lagi.

Dibawah adalah info pasal Cina Bangsat DAP ni !


Pergghhhh..!!! Kurang ajar sangat la tu....kan? 
Cerita punya cerita, lelaki Cina tu kononnya beri alasan dia bergaduh dengan bapak dia kat dalam kereta. Lepas tu dia marah punya pasal, dia keluar dari kereta dia dan tunjuk isyarat lucah kat semua kereta yang lalu tepi jalan kat airport tu...heh!
Berikut adalah beberapa butiran lelaki Cina tu... 
Nama: LEONG PEI KOE
No. Kad Pengenalan: 840718-10-5015
Umur: 29 tahun
Kerja: Quality Surveyor di sebuah kilang di Singapura
Pendidikan: Bsc Degree Building Economic and QS di Heriot Walt University Scotland, UK (2007)
Alamat: C18-18-9, Serina Bay, Sungai Pinang, Pulau Pinang.


Kredit Sumber

P/s : uruk dengar citer dah kena tahan cina bangsat ni ?!! Klik tengok My Penang Online


UrukHai.

1 comment:

  1. perangai macam babi saja cina sial nih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...