Followers

Tuesday 22 January 2013

Ustaz Pas Tak Reti Bayar Saman 'Porsche' ??!!


Dashat dan hebat Ustaz Pas Hashim Jasin ni rupanya, Uruk dengar CTS ada mengeluarkan entri berkenaan dengan kereta Porsche yang didaftarkan diatas nama Ustaz ni yang mana Ustaz ni nak bayar saman pun susah, tak lupa juga apa yang Uruk boleh katakan ustaz ni 'Kaya' jugak lah sebab ada 'Porsche' !! bukan semua orang boleh beli taw !

Ikuti entri CTS selanjutnya di bawah :


Bukti siasatan di bawah CTS perolehi daripada laman sosial Facebook yang dimiliki oleh sahabat baik CTS, Isu Politik Semasa:

Tadi IPS saja check dalam MyEg... Untuk mengesahkan Porsche Cayman WWF 3000 ini milik Pesuruhjaya PAS Perlis, Ustaz Hashim Jasin... Ada dua saman speedtrap AES kenderaan ini selepas IPS buat carian berdasarkan no kad pengenalan: 390801095027... Ada 13 saman semuanya, termasuk 2 saman speedtrap untuk kenderaan WWF 3000, manakala kenderaan lain ialah: RD 6943 (Proton Wira). Kesemua saman berjumlah RM 1250.00... Masih belum dibayar...


P/s : Uruk bukannya nak jeles sangat, Uruk ada lagi hebat lagi dari Ustaz ni, Uruk ada 'heli' taw, tapi apakan daya dah kena masuk dalam 'hanger' sebab tak bayar 'airways tax'. Pppuuuiiii.! Sembangg!! ingat Uruk minta 'Derma Ceramah' ka ??!! haha.




Kredit Klik : Cucu Tok Selampit



UrukHai.

1 comment:

  1. aku bukan nak sebelah mana-mana pihak,setahu aku bab saman pol 17a ke 275 ke,rasanya sapa yang pakai kenderaan misti ada punya,tapi banyak ngan sikit je bezanya,klau dah rajin cuba cek saman pak menteri kita tengok,rasanya menteri pengangkutan pun ada saman...hehehe...cuba cek mantan s.samyvelu dia dah bayar ke belum saman yang tertunggak 7 tahun tu. nko ni saja seronok cari salah orang je...kan tu keja penyokong BE END(BN le tu).....ambek kau....hehehehe

    ReplyDelete