Followers

Sunday 27 January 2013

HOT !! [Video] Melayu Islam DAP Kini Insaf Kerana Tertipu Oleh Dakyah DAP ??!!


Kepada yang masih belum tersedar anda sememangnya sedang dibuai mimpi indah DAP yang menggunakan seluruh kuasa vitonya untuk menghasuti pemikiran masyarakat melayu Islam.

Tapi sedarkah kita, DAP Pulau Pinang sememangnya telah berjaya menghasut pemikiran melayu Islam itu sendiri ??

"Ayah-ayah, Tuhan Kristian dan Tuhan Islam itu sama ke?" (disebabkan kalimah Allah itu digunakan dalam Bible versi Melayu) Dan anda mahu soalan itu diajukan kepada anda suatu hari nanti ??

Tidak guna kita mahu menyesal di kemudian hari, hari ini anda diluar sana mungkin masih di alam bayangan Pakatan Rakyat jadi perlu elok-eloklah berfikir sebelum terlambat akan masa depan anak-anak cucu yang bakal lahir kedunia ini suatu hari nanti.

Saksikan Rakaman Bekas Ahli DAP merangkap Pengerusi DAP Permatang Sintok yang akan menerangkan kepada anda bahawasanya DAP ada perancangan untuk memanipulasi pemikiran masyarakat melayu Islam dengan membangkitkan soal isu kalimah Allah digunakan untuk 'Bible' edisi bahasa Melayu.

Untuk Pengetahuan, beliau juga adalah graduan Universiti Al-Azhar Mesir yang menamatkan pengajian di dalam jurusan syariah Islam.



Sumber Klik : Kedah Ke KayEll.




UrukHai.

1 comment:

  1. Salam.
    Tuan minta pautan(LINK) blog http://revolusifikiran.blogspot.com dlm blog tuan. Sy senaraikan blog tuan dalam senarai BLOG POLITIK HANGAT. Blog sy revolusifikiran.blogspot.com blog santai gambar-gambar dan fakta-fakta yang menarik. Terima kasih kerjasama tuan.

    ReplyDelete