Followers

Friday 25 January 2013

Wow !! Ustaz Beli Porsche Tak Lebih RM300K, Biar Betul ??!!



Setelah diasak dan di bongkarkan akhirnya ADUN PAS Sanglang yang juga merupakan Pesuruhjaya PAS Perlis membuat kenyataan di Harakahdaily mengenai isu pemilikan Porsche Cayman yang didaftarkan atas namanya. 

Menurut kata Ustaz PAS ini kenderaan tersebut yang didaftarkan atas nama beliau adalah milik anaknya, Faiz yang telah membelinya menggunakan permit import (AP) kereta yang diperuntukkan kepada beliau sebagai wakil rakyat.

Nampaknya Ustaz PAS ni dah salahguna hak dan keistimewaan yang diberikan kepadanya untuk kepentingan kroni dan keluarganya?

Hmmmm... Kalau kena kat anak wakil rakyat Umno/BN kecoh satu dunia ni... Tapi bila dah kena kat batang hidung sendiri buat bodow je puak Pakatan Haram ni, ini semua POYO jer...

Berdasar dari kenyataan Ustaz PAS ini... masih terdapat keraguan dengan harga pembelian kenderaan tersebut...

Betul ke harga kenderaan tersebut dibeli dengan harga sekitar RM100,000 lebih sahaja? Ke Ustaz ni silap kira.... guna 'Microsoft Excel' kot?

Jika Ustaz Hashim Jasin benar-benar ikhlas dalam pengakuan ini pamerkanlah resit pembelian di Harakahdaily, kerana rakyat meragui akan kebenaran dari Ustaz PAS ni!

P/s : Beli Kereta ratus ribu boleh, nak bayar saman liat !! pppuuuuuiiiiiihhh !! Klik Sini.




UrukHai.

1 comment:

  1. terima kasih sudah dipautkan,,,,salam perjuangan dr AJM

    ReplyDelete