Followers

Saturday 26 January 2013

HOT!! [18SX ] Pakatan Rakyat Mula Edarkan Gambar Lucah ??!!



Nampaknya puak puak Pakatan Haram terlalu terdesak untuk mencetuskan isu baru bagi menutup isu panas iaitu kalimah Allah yang dikecam hebat oleh umat Islam.

Mereka terpaksa melakukan perbuatan jijik dengan mengedarkan risalah jijik Anwar demi untuk menyalahkan pihak UMNO. Perbuatan jijik mereka juga untuk mengalih pandangan rakyat yang semakin marah dalam isu Kalimah Allah ke isu baru.


Namun rakyat sedikit pun tidak berganjak tetap mengecam Anwar Ibrahim dan Haji Hadi yang menyokong penganut Kristian menggunakan kalimah Allah dalam bible mereka dan dengan perbezaan keputusan itu Pakatan Rakyat yang kini dilihat berada diambang perpecahan.

Menjelang Pilihan raya yang semakin hampir Pakatan Haram akan melakukan apa cara sekalipun untuk mendapatkan perhatian rakyat walaupun dengan mengunakan taktik lapok.. justeru itu mereka mengarahkan blogger Anwarprono untuk spin isu ini dengan harapan dapat meraih simpati dari rakyat... disini dan disinun... Kononnya risalah lucah ini disebarkan oleh UMNO ..

Inilah dia Pakatan haram.. yang tak baik itu semuanya perbuatan UMNO.

Anwar Ibrahim fikir rakyat bodoh, mudah diperbodohkan olehnya...sorrylah semua sudah mula celik apabila Anwar Ibrahim dan Haji Hadi sanggup menggadaikan kalimah Allah demi untdi Kristian.



UrukHai.

No comments:

Post a Comment