Followers

Friday 14 December 2012

HOT !! Adakah PAS Zuhud ??!!



Pecacai-pencacai Pas sentiasa mengutuk wakil rakyat Umno, kononnya berlagak, perasuah, perompak wang rakyat dan sebagainya tanpa merasa bersalah dan berdosa.

Kini apa yang diludah dijilat kembali, rata-rata orang Pas hari ini hidup mewah. orang Pas gila kumpul bini dan gila kereta Mercedes.

Pecacai Pas 'well known' atau masih dok bermegah dan mendewakan pemimpin mereka kononnya zuhud. Ini termasuklah penceramah Agama + Politik Ustaz Azhar Idrus, pun hidup mewah dengan kereta supercars, superbikes dan superbinis.

Bila kita dedahkan kemewahan hidup mereka, pecacai Pas akan konar lipat dengan menyatakan "dia nak pakai apa pun lantak lah, rezeki Tuhan yang turunkan, bukan Umno yang bagi" Pulak dah ...

Begitulah handalnya pecacai Pas membela mereka. Gambar di bawah menggambarkan sikap sebenar seorang wakil rakyat Pas yg gemar mengumpul kereta mewah dan gemar mengumpul bini.



P/s : Tak perlulah mahu di sebut siapakah gerangan Wakil Rakyat tersebut ye....Uruk yakin pembaca semua amat peka  dengan  berita dan mungkin jua anda semua mengenali akan beliau.

Sumber Rakan FB Uruk.


UrukHai.

1 comment:

  1. Semua penceramah PAS dari Mursidul am,dulu tujuan utama ceramah nak dapat duit mudah dengan mintak derma,bila dh popular dan ada pengikut taksub,mula betanding untuk dapat gaji dan kumpul harta!mana ada berjuang utk agama!kalau mereka x berjuang pun dah berbilion ada prang Islam didunia,Ada x de PAS Islam tetap Utuh dibumi ALLAH ni selagi ada insan yang bertaqwa!kesimpilannya:Mereka ni guna ceramah agama utk tujuan tertentu!

    ReplyDelete