Followers

Saturday, 29 December 2012

Ustaz PAS Buat 'FAKE ACCOUNT FB' Untuk Sembang SEKS ??!!



Uruk tak heran la pasal perangai Ustaz-Ustaz PAS. Uruk dah tahu sangat berselindung dari serban dan jubah. Tapi sebenarnya perangai macam syaitan.

Kalau ceramah, hentam UMNO kata syaitan. kafir dan entah apa lagi caci maki hamun. PAS pulak dalam diam punya perangai busuk macam hantu pocong. Ini pembongkaran kisah seorang ustaz yang didakwa sebagai AJK PASTI Pulau Pinang bersembang lucah dengan perempuan bukan muhrim.  Lawak jugak lah. Kesian jugak la sebab dah kemaruk dan sangap sangat dah la tu.

Kisah ini didedahkan oleh Blogger Pakatan Rakyat sendiri, Abu Nawas, Korang  ikuti lah kisah lawak dan tragisnya yang ustaz ni menyamar jadi perempuan selepas mengaku dia menyamar.  Apa punya lawak.  Tapi jadi jugak jerat ustaz ni. Kesian pulak Uruk tengok perempuan yang kena naya tu.

Lanjut Mengenai ini : Klik Budak Sri Kinta.

UrukHai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...