Followers

Wednesday 19 December 2012

Islam Semakin Dihina dan Dicaci ??!! Memang Bangsat DAPigs ni !!



Pemimpin DAP seakan sudah menunjukkan wajah sebenar mereka, sesudah isu Ronie Liu dan Jeff Ooi masih belum diselesaikan dengan baik, kini Loo Siew Fook pula yang cuba memburukkkan Islam, dalam sebuah laman blog Ketua Pemuda DAP ini telah memilih untuk berkonfrontasi dan menyerang seorang tokoh pendakwah Islam yang dihormati.

Isunya kerana Dr. Mohd. Ridhuan Tee dalam tulisannya mempertikaikan langkah menghalalkan "anak luar nikah" yang didakwa kepunyaan mendiang Teoh Beng Hock dengan tunangnya.

Zulifli Noordin ahli parlimen Kulim dalam blognya mengulas isu tersebut menyatakan dirinya kesal dengan tindakan yang dilakukan ketua Pemuda DAP yang mengutuk ustaz Rudhian Tee. Dan menuntut Ahli parlimen Rasah dan Pemuda DAP meminta maaf kepada Dr. Mohd. Ridhuan Tee khususnya dan umat Islam umumnya. Dan mengesa pengendali laman web www.sjsandteam.wordpress meminta maaf secara terbuka pihak berkaitan.

Ahli Parlimen kulim tersebut juga meminta pihak berkuasa mengambil tindakan tegas dibawah akta hasutan terhadap pengendali laman tersebut.

Difahamkan laman tersebut kini telah dipadamkan oleh pengendalinya setelah isu ini tersebar di medium internet.

Antara kata-kata dari Loke Siew Foke yang dianggap mencemarkan imej orang islam dan Melayu ialah:


"Who is this bastard of a Mohd. Ridhuan"
(siapa anak haram Mohd. Ridhuan ini);
"What sort of fucking Dr. r u"
(Dr pu... apa awak ni);
"Has everything be reduced to your fucking religion (iaitu Islam)"(Apakah semua mesti menurut agama (iaitu Islam) pu... awak itu);


"R your parents still alive mohd ? If they r not, their bones must be rattling in their graves,if they r they must be hiding in shame to know that a son they brought into the world is now considered a bastard by every non muslim n also by real muslims"
(Apakah ibubapa kamu masih hidup Muhammad? Kalau sudah mati, sudah tentu tulang mereka berantakan didalam kubor, kalau masih hidup, tentu mereka bersembunyi dengan penuh malu yang anak lelaki yang mereka lahirkan dianggap anak haram oleh setiap bukan Islam dan Muslim);


"They would b happier now if they had flushed u down the toilet when u were born".
(Sudah tentu mereka (iaitu ibubapa Dr. Ridhuan) akan bergembira kini jika mereka mengepam awak (Dr. Ridhuan) kedalam lubang tandas semasa dilahirkan);


"U have tainted your family with your stupidity for monetary gain. Your conversion was not through conviction, it was with an ulterior motive".
(Awak telah mencemar nama keluarga awak kerana kebodohan mendapatkan habuan duniawi. Kemasukan awak kepada Islam bukan kerana keyakinan, tetapi kerana niat tidak baik);


"As for your children they won’t be carrying your name. They will be ahmad bin abdullah or something akin to that. 2 generations down they will be saying “I don’t know who the fuck my grandfather is. He was an arsehole who brought shame to the family”. They will be like bastards who can’t trace a family history".
(Bagi anak-anak awak pula, mereka tidak akan mewarisi nama awak. Mereka akan menjadi ahmad bin abdullah atau yang sewaktu dengannya. Dua generasi lepas itu mereka akan berkata, "saya tidak tahu siapa pu... datuk saya. Beliau adalah pu... yang telah memalukan keluarga". Mereka akan menjadi seperti anak haram yang tidak dapat mengesan salasilah keluarga mereka).


"If u can be the president of the chinese muslim association I shudder to think what the other chinese muslims r like………? Thieves, robbers, criminals or some other unsavoury characters".
(Kalau awak (Dr. Ridhuan) boleh menjadi presiden Persatuan Muslim Cina, saya tidak tahu apa jenis cina muslim yang ada......?Pencuri, perompak, penjenayah atau penyangak).

Berdasakan beberapa kejadian yang melibatkan pemimpin DAP kini, adalah jelas itulah wajah sebenar parti yang didakwa berbilang kaum itu. Tindak tanduk Roniu Liu, Jeff Ooi dan Loke Siew Foke ini sebenarnya lebih rasis berbanding kaum lain di Malaysia. Mereka langsung tidak menghormati orang lain dan tidak boleh menerima teguran walau dari sebangsa dengan mereka.

Adakah sewajarnya perkara ini dibiarkan oleh orang Melayu dan umat islam? bayangkan di tengah-tengah umat islam menyambut Nisfu Syaaban ada musuh Islam cuba memperlekehkan agama kita sendiri dan menulis artikel yang memburukan dan menghina agama islam.

Dimana ketaatan mereka kepada Perlembagaan Malaysia? bukankah agama islam adalah agama rasmi di Malaysia. Apa hak mereka untuk menghina sebegitu rupa agama islam, dan mencerca keluarga Ustaz Ridhuan Tee. Mungkin ini berlaku kerana lemahnya kesatuan umat islam di Malaysia hari ini, sehingga boleh diperleceh sebegitu rupa oleh musuh-musuh islam.

Sumber Klik Sini.

P/s : Sorry Baru nak update Blog..busy giler beb..!!


UrukHai.

1 comment:

  1. Bila melayu berpecah-belah,bongkak, kafir mengkafir antara satu sama lain,lebih mempercayai bangsa asing dari bangsa sendiri,yg lebih buruk lagi sikap busuk hati dan pendendam,serta tidak suka melhat org melayu lain berjaya serta kaya drpd dirinya serta 1001 sikap buruk org melayu yg terlhat dan x terfikir pada otak maka diambil kesempatan si cina kafir tu untuk menghina.... silap siapa?kita sendirilah..

    ReplyDelete