Followers

Wednesday 12 December 2012

My Kad Untuk Kaum India ??!! : Spin @ Pusing Oleh Fuckatan Rakyat !!


Demi mimpi Putrajaya  yang tiada harapan untuk dicapai jika tidak kuat menipu untuk mendapat sokongan politik peti undi.

Fuckatan sedar sejak akhir-akhir ini kaum india mula kembali kepada BN setelah Kilang  1Malaysia mengeluarkan jenaman 'Janji Ditepati' mengungguli jenama LGBT Fuckatan Rakyat yang berpandukan kepada kitab Jinggay mereka.

Dengan kesedaran itu mereka cuba menjadi hero untuk menyelesaikan insiden  perobohan kuil sebagai modal untuk mengaburi mata kaum india, padahal insiden perobohan kuil mereka yang meracang dan merekalah juga yang melakukan dan mereka jugalah yang beralasan tidak tahu.

Setelah dirobohkan, Menteri Besar Selangor pula  mengarahkan siasatan dilakukan dengan segera agar isu tersebut mendapat perhatian kononya Fuckatan Rakyat Selangor ini prihatin dalam membela nasib rakyat.

Begitulah dengan strategi penipuan kaum india di Kg. Buah Pala Pulau Pinang yang akhirnya diselesaikan oleh BN.

Untuk menegelamkan Isu perobohan Kuil Hindu dan isu Kg,Buah Pala yang hanggat kembali diperkatakan oleh  para bloggers Pro BN, Fuckatan mula mahu menjerat UMNO dan BN dengan isu baru dan mengunkit isu lama kononya 300,000 kaum India masih belum mendapat My Kad.

Tujuan pembangkang membangkit isu April 2012 tersebut agar kaum india panik dengan setuasi dan akan  melihat bahawa BN selama ini tidak peduli mereka sehingga 300,000 kaum india yang lahir di negara ini tercicir daripada memiliki My Kad.

Bagi Fuckatan Rakyat, "Memberi Harapan" adalah satu konsep strategi ataupun cara sebelum rakyat menerima janji palsunya yang entah bila akan ditunaikan, sebab itulah mereka sanggup mencetuskan isu palsu untuk goyang kepercayaan kaum India kepada BN, selepas itu Fuckatan akan tampil dengan lagak hero taik kucing untuk membantunya.

Apakah dalam kaum India, Fuckatan merasakan tiada orang yang cerdik pandai untuk menampilkan bukti benar bagi menangkis segala pembohongan yang direka-reka oleh bahalol-bahalol Fuckatan dan Kroni-kroni serta Bloggers-bloggers Al-Jubury ?.

Sebenarnya  dalam 300,000  yang dikatakan oleh Fuckatan adalah bohong semata-semata dan mungkin juga sebelum membuat kenyataan mereka terlebih minum 'todi' dan 'Take beer' banyak sangat ! 

Dalam rungkaian itu kaum india tidak perlu risau dan panik dengan isu yang ditimbulkan oleh puak-puak baghal Fuckatan, kerana jumlah sebenarnya menurut Menteri Sumber Manusia Datuk Seri Dr S.Subramaniam   hanya terdapat 9,000 kes dengan 50 peratus kes telah selesai dan telah diberi status kerakyatan.

Bagi pembangkang pada waktu sekarang perlu baginya melihat  kaum yang mereka anggap lemah untuk dibodohkan sebagaimana pada tahun 2008.

Dalam isu kaum india tidak memiliki My kad seramai 9,000 orang   "Sebanyak 4,500 sudah selesai dengan kerakyatan telah diberi. Manakala 2,000 permohonan sedang diproses. Manakala bakinya sudah diberi My kad dan sijil.

Jadi niat pembangkang untuk menjadi hero taik kucing nampaknya tidak tercapai.

P/s : did u all know what UrukHai gonna say to Fuckatan Rakyat?? 

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
Fuck Off PR!! This Is What Uruk Gonna says To Fuckatanam Style!!

UrukHai.

No comments:

Post a Comment