Followers

Tuesday, 4 December 2012

Lagi Hot, 18SX !! Diantara Kisah Pengantin Dan si Al Jubury ??!!



Disaat cuti sekolah waktu ini pasti ada yang sedang merancang ataupun sedang menunggu hari majlis persandingan dan pernikahan bagi mereka yang mahu mendirikan rumah tangga. diwaktu itulah mereka mempelai akan merasa bagaimana dan mengapa mereka bergelar 'Raja Sehari'.

Disini Uruk ingin berkongsi satu cerita yang mungkin akan membuat anda ketawa terbahak-bahak dan diwaktu ini mungkin pembaca akan dapat melegakan sedikit stress sewaktu seharian kita berkerja pada hari ini. meh Uruk cita sikit, Mulanya begini..

Sepasang pengantin tengah bersiap untuk hari persandingan mereka..Tiba-tiba Kasut pengantin perempuan itu tak muat...Mereka dah tidak tahu macam mana nak buat...sebabnya, lagi 1 jam mereka nak bersanding.

Selepas itu, si adik pengantin perempuan pun memberitahu kakaknya yang dia boleh meminjam kasutnya( yang lama terperuk dalam rak kasut ) untuk majlis tersebut.....akan tetapi kasut itu tidak muat untuk membolehkan si pengantin perempuan memakainya.

Dek kerana terpaksa, si pegantin perempuan itu pun terpaksa juga memakai kasut tu..sakit,pedih semuanya dia rasa..tetapi terpaksa jugalah dia tahan, mungkin disebabkan hari itu merupakan hari yang paling penting dan bersejarah buat kedua pengantin ini.

Setelah selesainya majlis persandingan, agaknya hampir lewat malam, pasangan itu pun masuklah kedalam bilik tidur ( hua-hua-hua malam pertama tu beb !)...perkara pertama yang si pengantin perempuan itu adalah mahu  menanggalkan kasut yang ketat itu.

Maka bermulahlah adegan-adegan ngeri yang pengantin perempuan terpaksa meminta Suaminya menanggalkan kasut itu..

Disebelah bilik pengantin itu,ada juga ahli keluarga mereka yang sedang mencuri-curi dengar akan perbualan mereka yang sudahpun bergelar suami-isteri. 

Disebalik ketawa manja dan gurauan  tiba-tiba ahli keluarga yang berada dibilik sebelah tadi terdengar suara pengantin perempuan mengerang kesakitan.. 

gambar hiasan

Oshh!!!Ketattnyaaaaaaa!

Keluarga si pengantin perempuan pun berkata, Ha..Kan saya dah cakap, anak saya tu masih dara lagi..

Kemudian mereka pula mendengar pulak pengantin lelaki berkata,

Yang satu lagi ni pasti lebih ketat !!...Tahan ye Sayang,Sakit sikit je tu...

Kedua-dua keluarga pengantin itu pun terkedu dan memikirkan perkara yang tidak sepatutnya terjadi...

Errr.... jahanam, depan belakang pun si pengantin lelaki itu 'SAPU' ??? ...

hahaha..


p/s :  Tapi kalau Al-Jubury tu rasanya ialah kot, kalau tidak, mana datangnya gelaran itu..hurrmm.. (main depan belakang ke??) ......heh heh heh...!!

haha amacam??

Sendiri mau ingatlah noo,....



UrukHai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...