Followers

Saturday 4 May 2013

Aksi Seks Pemimpin Pembangkang PART 3 Dan Pengakuan Ibunya ??!! #TolakPR


Hanya berbaki satu hari sahaja lagi kita sebagai rakyat Malaysia akan menunaikan tanggungjawab kita dengan mengundi dan menentukan kerajaan mana yang akan dipilih dan memimpin Negara kearah yang lebih berdaya saing, maju, aman dan makmur.

Akan tetapi apa yang perlu diingat, jangan pula kita salah memilih kerana masa depan Negara, terletak di setiap keping kertas undi yang akan kita pangkah nanti.

Dalam keributan kita menyambut pilihanraya, pendedahan terus berlaku dan berlaku kerana jari jemari ini tidak akan jemu mendedahkan setiap ketidaktelusan pemimpin pembangkang yang hanya bertopengkan Manusia.

Bukan setakat itu saja, sejak dari semalam kecoh satu Malaysia kerana hangat memperkatakan tentang video aksi terlarang anak kesayangan Wan Azizah iaitu Nurul Izzah.. 

Kalau sebelum ini ramai yang cuba menafikan kewujudan video tersebut dan puak-puak pembangkang pula menyalahkan UMNO kerana cuba menfitnah Nurul Izzah dengan cara yang hina dan terkutuk walaupun secara realitinya UMNO tidak terlibat.. 

Tetapi hari ini...Wan Azizah sendiri telah mengaku menerusi blognya bahawa video aksi terlarang anak kesayangannya itu yang telah tersebar sejak semalam adalah tulen dan buka rekaan UMNO.

Kenyataan dari Blog Wan Azizah.
Secara peribadi sebagai seorang ibu, saya amat terguris hati dengan pengedaran klip video memaparkan bekas pensyarah dan anak sulung saya dalam keadaan yang mengaibkan. 
Sebagai pengajar yang diberi amanah untuk mendidik anak sulung saya, tindakan bekas pensyarah itu adalah dikutuk dan dikeji serta melanggar sepenuhnya tata etika sebagai seorang dengan memanipulasikan anak saya yang masih mentah ketika itu.
Saya dan keluarga tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap beliau dan sesiapa yang terlibat membuat sebaran klip video tersebut.
Sekian untuk makluman.
 Dr Wan Azizah Wan Ismail

Kesian Wan Azizah, satu persatu bala yang menimpa dirinya..Yang si suami tak kira depan belakang..hentam saja la...dan yang si anak pula sanggup buat perbuatan yang terkutuk dengan pensyarahnya hanya untuk mendapat gred yang tinggi...

Layakkah orang-orang macam ni menjadi pemimpin masyarakat..fikir-fikirkan, Malangnya..


Namun apa yang Uruk baca dari Sumber artikel diatas ini telah pun dipadam.


Apa-apa pun korang boleh tengok sendiri aksi sumbang pemimpin pembangkang @ Nurul Izzah (Wan Azizah yang mengesahkan) di blog sahabat Uruk, Klik MKP


UrukHai.

No comments:

Post a Comment