Followers

Thursday 26 September 2013

Sah Tun Faisal Disabotaj ??!! @NajibRazak @Muhyiddinyassin @Zahid_Hamidi @HishammuddinH2O #TF4MT


Calon Ahli Majlis Tertinggi UMNO No.60, Tun Faisal Ismail Aziz tiba-tiba hilang dari senarai pencalonan selepas pengumuman oleh Sekretariat Jawatankuasa Pemilihan UMNO petang tadi. Lihat senarai di blogAPA (klik!)

Alasan yang dikemukakan kerana Tun Faisal tidak pernah menjadi AJK Bahagian. Adakah pihak Sekretariat Pemilihan terlalu bahalol tidak mengetahui calon ini adalah salah seorang EXCO Pemuda UMNO yang mendapat endorsement dari Ketua Pemuda sendiri, YB Khairy Jamaluddin [LIHAT VIDEO INI -KLIK!]



Mana yang lebih penting oleh UMNO antara seorang AJK Bahagian atau EXCO Pemuda?? Terdapat ribuan AJK Bahagian di Malaysia tapi berapa kerat yang menonjol memperkasakan UMNO?? Keputusan Sekretariat Pemilihan seolah-olah memperkecilkan jawatan Exco Pemuda.

20 orang AJK untuk 191 bahagian UMNO seluruh Malaysia = lebih 3,000 orang boleh bertanding jawatan MT selepas ini jika mengikut teori dan syarat lapuk oleh Sekretariat Pemilihan, tanpa perlu ENDORSEMENT atau membuktikan apa-apa kredibiliti & jasabakti dalam perjuangan UMNO!

Diharap DS Najib Razak dan YB KJ yang diberikan laporan setiap bulan berkenaan strategi dan gerak-kerja parti yang diusahakan oleh Tun Faisal Ismail Aziz sepanjang perjuangan menghadapi PRU13 lalu mengambil perhatian serius berkaitan isu ini dan mencari jalan penyelesaian paling bijaksana.

Ada individu dalam Sekretariat Pemilihan yang dikenali terlalu bias & prejudis terhadap Tun Faisal sedangkan beliau sendiri bertanding Ketua Bahagian di Melaka... Nantikan senarai penuh 7 Oktober nanti dengan keputusan yang mendamaikan hati semua pihak, atau kita sama-sama saksikan PETAKA SIBER 800 skala ritcher akan berlaku.


UrukHai.

2 comments:

  1. Bodoh la hang ni.. kalau dah peraturan tu ikut je la..

    ReplyDelete
  2. Al-'An`ām:124 - Dan apabila datang kepada mereka sesuatu keterangan, mereka berkata: "Kami tidak akan beriman sehingga kami juga diberi (wahyu) sama seperti yang telah diberikan kepada pesuruh-pesuruh Allah". Allah lebih mengetahui di mana (dan kepada siapakah yang sepatutnya) Ia berikan jawatan Rasul (dan wahyu) yang diberikanNya itu. Orang-orang yang melakukan perbuatan yang salah itu akan ditimpa kehinaan di sisi Allah, dan azab seksa yang amat berat, disebabkan perbuatan tipu daya yang mereka lakukan.

    ReplyDelete