Followers

Saturday 19 January 2013

HOT !! Kali Ini Nizar 'Lilin' Pasti Lari Ke Luar Negara Sebab Dokumen Palsu ??!!



Pembohongan demi pembohongan, itulah yang berlaku demi memastikan puak-puak mereka berjaya ke Putrajaya dengan pembohongan yang dilakukan.


Walhal rakyat sebenarnya lebih cerdik dan bijak membuat keputusan dan lebih pandai menyaring maklumat yang disampaikan.

Masih ingatkah kita lagi dengan si Nizar lilin ni yang mendakwa kerajaan Malaysia menerima RM207 Billion daripada Kerajaan Jepun?

Sebenarnya ianya adalah satu penipuan terancang untuk menjatuhkan Kerajaan. Dalam pada itu kementerian kewangan menjelaskan bahawa memo tersebut telah dipalsukan dan satu laporan polis telah dibuat pada bulan september tahun lepas.

Akibat fitnah bodoh si Nizar lilin dan pencacai Fuckatan, Kedutaan Jepun telahpun menulis surat kepada kementerian kewangan pada 9 Jan lepas untuk mendapatkan penjelasan.

Yang pasti sekarang ini kerajaan Jepun sebenarnya  tidak pernah membayar pampasan RM207 bilion itu.

KUALA LUMPUR: Kementerian Kewangan pada Selasa berkata dakwaan kononnya kerajaan menerima pampasan RM207 bilion dari kerajaan Jepun sebagai pampasan kepada rakyat Malaysia yang menderita selepas terlibat sebagai buruh paksa dalam pembinaan kereta api Siam ke Burma semasa Perang Dunia Kedua, adalah palsu.

Kementerian Kewangan dalam satu kenyataan pada Selasa menjelaskan, dakwaan itu yang dikatakan berpunca daripada memo yang dikeluarkan kementerian bertarikh 29 Mac 2011 adalah palsu.

"Memo tersebut telah dipalsukan dan satu laporan polis telah dibuat pada 26 September tahun lepas. Kes ini sedang disiasat polis," kata kenyataan itu.

Penjelasan Kementerian Kewangan terpaksa dibuat selepas laman-laman blog pembangkang mendakwa wujudnya pembayaran RM207 bilion dari Jepun tetapi wang tersebut kononnya telah dilesapkan.

Akibat fitnah tersebut, Kedutaan Jepun telah menulis surat kepada Kementerian Kewangan pada 9 Jan lepas untuk mendapatkan penjelasan disebabkan kerajaan Jepun tidak pernah membayar pampasan RM207 bilion itu

Ini menunjukkan ada pihak yang tidak bertanggungjawab yang ingin memburuk-burukkan dan menjatuhkan imej dan kepercayaan rakyat terhadap kerajaan dan Kementerian Kewangan. - BERNAMA

Sebenarnya tak susah pun nak buat bagi dokumen tu nampak real..Tapi jalan cerita nak spin paling penting..Takut lepas dah didedah, tak berani pulak nak jawab. Hhhaaarrrrrtttuuuuiihhhh Uruk ludah muka si Nizar ni amacam??!! Penipu !!

Sumber Klik MMI.


UrukHai.

1 comment:

  1. Inilah jenis Melayu yang sedaya upaya cuba menjatuhkan kerajaan pemerintahan Melayu. Kita doakan orang serupa ini kembali ke landasan yang sebenarnya yang dapat orang sebangsa dengannya, dan agama Islam selamat dari diuji dan terus diuji

    ReplyDelete