Followers

Saturday 10 August 2013

Bongkar : Siapa Yang Duduk Dibelakang Fahaman Politik Komunis ??!!


Bila menilai menggunakan mata hati bukannya mata yang cantik tapi tuli, pasti mampu ketemu hasil yang sebenar, ini kajian yang telah berjaya di buat dan hasilnya

hasil penulisanya yang menunjukan sesuatu yang menarik pemikiran kita untuk berfikir berkenaan sesuatu didalam usaha mengubah pemikiran rakyat Malaysia yang semakin tertipu dengan permainan politik Pembangkang PAKATAN RAKYAT. 


Lihat dan baca link yang telah diberikan oleh diatas. Baca dan fahamkan apa yang cuba diterjemahkan oleh penulis blog tersebut. 

Secara peribadinya kita berfahaman Pakatan Rakyat di bumi Malaysia kini sedang membawa pemikiran atau lebih tepat lagi idealogi yang dibawa oleh Komunis satu masa dahulu. Mereka adalah penyambung turun temurun warisan perjuangan komunis.

Secara terang dan jelasnya Lim Guan Eng (LGE) yang bernaung dibawah parti DAP berkepalakan Karpal Singh, berjaya menggerakakan fahaman politik Komunis di Malaysia. Gerakan ini telah bergerak sejak 50 tahun lebih yang lalu. Sejak dari zaman Chin Peng lagi mereka telah memulakan gerakan fahaman ala komunis di Malaysia sehingga lah mereka mampu menubuhkan sebuah parti besar iaitu PAKATAN RAKYAT. 

Contoh pembuktian atau pendedahan ini adalah , Demostrasi Jalanan yang selama ini puak-puak pembangkang adakan disekitar Kuala Lumpur. Demostrasi yag diasaskan oleh Chin Peng telah berjaya diadakan, tujuannya adalah untuk mendesak Kerajaan menurut kata mereka agar senang mereka menggulingkan kerajaan yang sedia ada.

Jika anda adalah seorang pemnbaca dan pengkaji atau yang seumpama denganya, anda akan melihat gerakan yang telah diaturkan oleh Chin Peng yang kuat berfahaman Politik Komunis, menyusun atur gerakan mereka. 

Dan kini usaha 50 tahun Chin Peng mula menunjukan hasilnya contohnya :- 

1) DAP berjaya ditubuhkan 
2) Orang Melayu mula berpecah belah 
3) Perjuangan yang meilbatkan dua fahaman politik Pro Pembangkang dan Pro Kerajaan juga berjaya dilakukan
4) Menggunakan isu sensitif untuk menjentik semangat orang Melayu
5) Menubuhkan beberapa NGO kecil untuk menjadi kayu api dan nasi tambah kepada setiap isu yang mereka timbulkan. Contohnya SUARAM, SAMM, JINGGA 13, ABU

Terdapat pelbagai lagi contoh yang tidak dapat untuk kita catatkan dalam ini. Namun ianya pasti akan terdedah samada dari blog blog, page page penulis atau dari rakan rakan bloggerians dan page page yang lain.

Secara kesimpulanya adalah, fahaman politik pembangkang adalah hasil dari gerakan ala Komunis yang halus bagi memastikan Malaysia huru hara dan akan mereka perintah sama seperti Singapura. Pelbagai gerak saraf mereka gunakan, antaranya adalah, menyerang kewibawaan Ketenteraan Malaysia yang mereka sendiri sedar bahawa Ketenteraan adalah dibawah tangan Yang Di Pertuan Agong, maka sekiranya ketenteraan goyah ini membawa maksud mereka sedang mempertikaikan Sistem Raja Raja Melayu yang kini mereka ingin musnahkan Institusi Raja Raja Melayu di Malaysia. 

Gerakan Komunis ini terlalu halus dan ianya dikenali atau famous dengan gelaran "The Art Of War. Selaku rakyat Malaysia yang berfikiran terbuka, perlu lah berfikir secara halus dan sehalusnya untuk menerima PEMBANGKANG sebagai peneraju utama Negara pada akan datang. Masa untuk mengubah kepimpinan memang senang dan singkat, tetapi sekiranya rakyat tersilap pilih didalam percaturan halus Komunis In Town ini, maka Malaysia akan menjadi seperti Singapura. Renung renungkan.


UrukHai.

3 comments:

  1. Strategi pecah belah dan perintah yang diamalkan DAP diakui membuahkan hasil 'lumayan' kepada keamanan di Malaysia. Hanya yang buta mata saja yang tidak mahu melihat dan memahami bahawa tanpa keamanan, kuasa politik tidak akan berguna kepada mana-mana pihak..

    ReplyDelete
  2. Lari dari topik sikit tapi saya rasa blog ini boleh publish komen saya mengenai perlantikan Abdul Azeez Rahim sebagai pengerusi Tabung Haji.

    Saya mintak tolong sangat-sangat dengan kerajaan utk tarik balik watikah perlantikan beliau.

    Saya kenal Azeez. Ini kisah hidupnya. Sekolah rendah di SK bukit bintang. sekolah menengah di Sm bukit bintang PJ. GAGAL SRP. Masuk vanto akedemy PJ dan ambil SRP sekali lagi dan gagal SRP sekali lagi sbg pelajar persendirian.

    Lepas itu dia kerja di Shah Motel di Pj sebagai pelayan. Sambil tu dia mula jual kereta terpakai di kalangan kawan2 dia. Dulu dia duduk di kg ghandi jln klang lama.

    kemudian dia pindah ke rumah panjang dekat sg way. dia buka kedai kereta terpakai di pj. Nama kedai KTA- Kereta Terpakai Azeez.Banyak buat duit bila dia jual kereta kat pensyarah ITM dsb.

    Masuk politik melalui kenalan di Baling. Dia lahir dan membesar di Petaling Jaya. Emak dia 100% mamak. dia janda 5 anak lelaki. Ayah dia rahim ( 100% mamak) tinggalkan anak2 dia dan kawin lain. ayah dia dulu pernah bawa teksi. pas tu berniaga kedai makan dsb.adik beradik dia nasir, rashid, rahman dan mutalib.

    Dia bohong satu dunia yg dia ada MBA dari "Preston" universiti. Tak pernah ambil SPM tahu2 dah "beli" MBA.

    Dia kalau baca ni pasti terkejut sbb maklumat ini betul 100%. Dia memang kenal sangat dengan saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalu betul tolong perkenalkan diri anda kita mau maklumat yang lebih lengkap.

      Delete