Followers

Wednesday 23 October 2013

Lagi Seorang Korban Di Cameron Highlands


CAMERON HIGHLANDS 23 Okt. - Pasukan keselamatan mengesahkan angka kematian akibat banjir lumpur berikutan air empangan melimpah di Lembah Bertam di sini awal pagi ini meningkat kepada tiga orang.

Ketua Polis Daerah, Deputi Supritendan Wan Mohd. Zahari Wan Busu berkata, dua mangsa yang maut akibat lemas adalah pekerja warga asing di ladang sayur iaitu lelaki Bangladesh, Md. Jahanjir Alam Fazlor Rahman, 27, dan wanita warga Indonesia yang dikenali sebagai Kesmat, 46.

Beliau berkata, seorang lagi mangsa, Tam Tuck Chooi, 51, meninggal dunia akibat serangan jantung kerana terkejut dengan kejadian itu.






Seorang lagi pekerja wanita Indonesia, Jarwati, 17, masih hilang dan gerakan mencari mangsa sedang berjalan. - UTUSAN ONLINE

Lagi Klik MMI

UrukHai.

1 comment:

  1. Hello,
    Adakah anda dari segi kewangan ke bawah? adalah perniagaan anda menangis untuk kebangkitan semula kewangan, adakah anda mendapatkan pinjaman di bank dan tangan pemberi pinjaman yang salah dan anda di mana menolak? mencari tiada lagi, beberapa pemberi pinjaman di sini tidak bersedia untuk membantu anda, semua yang mereka mahu adalah untuk merobek anda wang yang diperolehi keras anda, menipu rakyat yang tidak berdosa dan meningkatkan kesakitan mereka. Kami adalah pemberi pinjaman yang boleh dipercayai dan kami memulakan program pinjaman ini untuk membasmi kemiskinan dan mewujudkan peluang untuk keistimewaan yang kurang untuk membolehkan mereka menubuhkan sendiri dan memulihkan perniagaan mereka. untuk maklumat lanjut, anda boleh menghubungi kami melalui e-mel: anitacharlesqualityloanfirm@gmail.com dan mengisi borang di bawah.

    PEMINJAM'S DATA.
    1) Nama Penuh: ......... 2) Negara: ...... 3) Alamat: ......... 4) Jenis Kelamin: ..................
    5) Status Perkahwinan: ... ..... 6) Pekerjaan: .......... Number 7) Telefon: ........................... 8) Pada masa ini kedudukan di tempat kerja: .... ............ 9) Monthlyincome ...... ...................
    10) Pinjaman Tempoh: ............... 11) Tujuan pinjaman: ............... 12) Agama: ............
    13) Tarikh lahir: ........................

    sila memohon syarikat yang sah, kejayaan anda adalah matlamat kami.

    ReplyDelete