Followers

Thursday 17 October 2013

Calon/Penyandang Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Siapa Datuk Azeez Rahim Ni ??!! #AzeezRahim4MT @Azeezrahim


Kenali Siapa gerangan Panglima Putera 1Malaysia ini 


Datuk Abdul Azeez berasal dari Petaling Jaya, Selangor. Beliau memegang jawatan sebagai Ahli Majlis Tertinggi UMNO Malaysia sejak 2008 hingga kini. Beliau adalah Ahli Parlimen Baling, Kedah merangkap Pengerusi Eksekutif Yayasan Pembangunan Rakyat Baling. Beliau berpengalaman luas dalam bidang perniagaan dan korporat serta merupakan Pengerusi Eksekutif di beberapa buah syarikat.

Selain itu, Datuk Abdul Azeez juga merupakan penasihat di beberapa syarikat tersenarai awam. Pada tahun 2011, beliau telah dilantik sebagai Ahli Lembaga Pengarah TH. Beliau diberi jawatan penting di dalam dua anak syarikat TH iaitu sebagai Pengerusi TH Real Estate LLC dan Ahli Lembaga Pengarah Theta Edge Berhad dari tahun 2012 hingga sekarang. Beliau dilantik sebagai Pengerusi TH pada 1 Julai 2013.

Datuk Abdul Azeez sangat berminat dan aktif dalam kerja-kerja kebajikan dan sukarelawan. Beliau telah menubuhkan Kelab Putera 1 Malaysia pada 2010 setelah mendapat persetujuan daripada YAB Dato' Sri Mohd Najib Tun Abdul Razak, Perdana Menteri Malaysia. Beliau terlibat secara langsung dalam semua siri bantuan kemanusiaan di Negara-negara yang ditimpa bencana alam.

Sememangnya beliau berjiwa rakyat !!


Jangan lupa ya, Beliau Calon no.15 #Azeezrahim4MT !!


UrukHai.

No comments:

Post a Comment