Followers

Thursday 25 April 2013

P042 Tasek Gelugor Terbukti Masih Milik Barisan Nasional !! #GE13 #PRU13 #PG13 #AkuJanjiBN






TASEK GELUGOR- Malam tadi telah berlangsungnya program dimana pemimpin tertinggi Barisan Nasional dikawasan hadir bagi berkempen untuk Barisan Nasional melalui satu Program yang dianjurkan oleh Jentera Penerangan BN Negeri Pulau Pinang yang berlangsung di perkarangan Bilik Gerakan Pemuda Barisan Nasional Tasek Gelugor.

Antara yang hadir dalam Program 'Pemimpin Bersama Rakyat' tersebut adalah Pengerusi Barisan Nasional Pulau Pinang, Encik Teng Chang Yeow, Dato Dr.Loga Pengerusi Badan Perhubungan PPP Pulau Pinang dan juga exco-exco Barisan Nasional Pulau Pinang, turut bersama Calon Parlimen P042 Ustaz Shabudin Yahya, N05 DUN Sungai Dua Saudara Muhammad Yusoff Bin Hj. Mohd Noor, N04 DUN Permatang Berangan Saudara Haji Omar Bin Haji Abd Hamid dan Calon tunggal wanita bagi kerusi N06 DUN Teluk Air Tawar Dato Hajjah Jahara Bt Hamid. kesemua calon-calon bagi Parlimen Tasek Gelugor bertanding diatas tiket Barisan Nasional untuk kerusi UMNO.

Dalam Program yang berlangsung malam tadi rata-rata penduduk dikawasan menunjukkan tanda sokongan terhadap Barisan Nasional dan sanggup menunggu walaupun dalam keadaan hujan renyai-renyai seawal jam 7:30 malam tadi.

Penduduk yang hadir dianggarkan seramai 1,500 orang memeriahkan dan mendengar ucapan 'Aku Janji'  Manifesto Barisan Nasional yang disampaikan oleh Encik Teng Chang Yeow Pengerusi Barisan Nasional Pulau Pinang.

Dalam ucapan Teng, Beliau berkata sememangnya kerajaan Barisan Nasional amat komited dalam mewujud dan merealisasikan pertumbuhan kek ekonomi bagi rakyat Pulau Pinang, disebalik itu juga ternyata  penduduk Tasek Gelugor sememangnya menolak dan membantah pembinaan "Terowong Gula-Gula Pilihanraya Guan Eng" yang rakyat Pulau Pinang sendiri tidak tahu dimana hujung pangkalnya projek tersebut yang ternyata hanyalah omongan kosong dan Retorik pihak DAP dalam melaksanakan sesuatu Projek.

UNDILAH BARISAN NASIONAL !!

P/s : Lagi Isu-Isu Semasa PRU13 di Pulau Pinang Dan di Malaysia Klik Analisis Politik Terkini


UrukHai.

No comments:

Post a Comment