Followers

Thursday 25 April 2013

Ada Unsur Sabotaj Kemalangan Yang Melibatkan Blogger Dr. MiM ??!! #TolakPR #PG13


Dr. Novandri Hasan Basri atau lebih dikenali dengan Dr. MiM dan memegang jawatan Naib Ketua Pemuda Bukit Gelugor telah mengalami kemalangan bersama seorang rakannya awal pagi tadi. 

Namun apa yang dilaporkan oleh Utusan Online hari ini tidak menceritakan kemungkinan kereta yang dinaiki oleh beliau ada unsur-unsur sabotaj kerana dari siasatan pengalaman Dr. Mim menceritakan tayar hadapan kereta yang dinaikinya kedua-duanya tercabut sebelum kemalangan berlaku dan menyebabkan kereta itu terbalik.


Sememangnya Dr.Mim sebagai seorang pengamal media baru menerima pelbagai ugutan serta tomahan dalam melaksanakan tanggungjawab menepis dan menidakkan dakwaan pembangkang yang membuat pelbagai spekulasi bercanggah dengan fakta di alam media baru.

Lihat sahaja insiden letupan bom di sebuah majlis anjuran Barisan Nasional Nibong Tebal baru- baru ini yang mencederakan seorang pengawal keselamatan calon Parlimen P047 Nibong Tebal, segalanya adalah logik. 

Namun begitu, Uruk tidak mahu menuding jari kepada sesiapa, sekadar mahu menyatakan pengharapan yang tinggi agar PDRM segera dapat menyelesaikan penyiasatan kedua- dua kes ini dengan secepat mungkin supaya tidak timbul sebarang prejudis terhadap sesuatu parti dikalangan rakyat.


P/s : Lagi Isu-Isu Semasa PRU13 di Pulau Pinang Dan di Malaysia Klik Analisis Politik Terkini



UrukHai.

No comments:

Post a Comment