Followers

Tuesday 2 April 2013

Nama Pun YB, Tapi Perangai ?? Macam Anak BABI ??!! #TerresaKokBiadap


'Orang memberi kita merasa orang berbudi kita berbahasa',..itu antara peribahasa melayu yang tak pernah kita lupakan walaupun dengan bangsa asing sekalipun.

Tapi bila berdepan dengan puak-puak DAPigs ni kata-kata yang kurang ajar selalunya keluar dari mulut mereka sendiri.


Lihat gambar di atas, inikah contoh seorang YB yang diangkat oleh rakyat menjadi pemimpin mereka? Jadi pemimpin tapi perangai macam budak terencat akal si Teresa Kok nie. Walaupun berbeza parti politik hormat antara satu sama lain itu perlu.

Memang dasar Cina DAPigs yang biadap dan kurang ajar. Tak pernah nak hormat hak antara sesama manusia. Pada pencacai pakatan pada mereka berasa bangga kerana Teresa Kok berani buat isyarat begini bersama pemimpin BN. Uruk tak heran pun sebab rakyat Seputeh sendiri dah MELUDAH YB nie sebab dia seorang yang PEMALAS.

Sebenarnya YB Teresa Kok nie sendiri yang mengaku. Lepas tu naik di FB gambarnya dikutuknya Transformasi Kerajaan. Dasar komunis memang macam tu, tak pernah nak hormat orang tapi orang kena hormat dia.



 大家看看雪兰莪州行政议员郭素沁有多么幼稚!即使你多不认同一个大马的理念,有必要比出这种手势来侮辱其他政党的理念吗?你可以不认同,但请学会尊重,你这样做和思想还不成熟的青少年有什么差别呢?

Inilah pengundi-pengundi yang berdaftar di Seputeh, walaupun mereka mengambil pendirian untuk menyokong Barisan Nasional. Dan walaupun gambar di atas Teresa Kok bersama Ketua Pemuda UMNO Seputeh. Tindakan EXCO Kanan ini juga turut mendapat kritikan daripada "fanpage" penyokong DAPig sendiri iaitu UBAH UBAH UBAH yang mana mereka menulis antara lain seperti terjemahan di atas :



Sumber Gossip Rakyat


UrukHai.

No comments:

Post a Comment