Followers

Saturday 23 December 2017

SOLD YOUR SOUL TO THE DEVIL! - antara jampi serapah pengamal Freemason, Pemimpin Malaysia antara yang terlibat?..


Close up bangunan Freemason at oug/Bukit Jalil (rumah Dajjal, Satanic Ritual)

(boleh rujuk peta) di percayai di bina berhampiran projek penyambungan station LRT aliran ampang.


Mereka adalah penyembah syaitan, pengamal sihir dan agen Rothschild. Apa nak jadi ni ??? Lodge freemason makin bertambah dan apa gunanya loji ini di kawasan ini ??? sedangkan kawasan ini terkenal dengan pengumpulan jemaah Tabligh nampak gayanya pihak zionis malaya ini tidak senang akan perkembangan islam antarabangsa yang berada di lokasi berdekatan masjid.



Maka agenda untuk menyesatkan umat bermulalah operasi dan memperluaskan dakyah mereka di kawasan ini Pertubuhan Freemason seluruh dunia ditaja sepenuhnya oleh Keluarga Rothschild. Jacob Rothschild adalah dalang peperangan di Palestin, Iraq, Libya, Syria, Myanmar, Lahad Datu, tragedi MH370 & MH17 etc……. Yang mendukacitakan terdapat juga orang Melayu yang berpendidikan tinggi dan berpangkat besar menyertai pertubuhan Dajal.

Lihat logo Freemason dan bumbung Unfinished Pyramid dibahagian paling atas seperti wang kertas dollar AS. Mengapa unfinished pyramid? Kerana bahagian paling atas akan disiapkan oleh Al Masih Ad Dajjal semasa New World Order. Bertambahnya kuil Freemason di Malaysia, bererti agenda New World Order semakin giat berjalan..

Mungkin ini HQ bagi freemason di Malaysia?


UrukHai

No comments:

Post a Comment