Followers

Thursday 19 September 2013

SERAM MALAM JUMAAT : 'Rakaman Sebelum Arwah Meninggal Dunia' ?!!


Sedang Uruk berjalan jalan di You Tube Uruk tetiba merasakan yang Uruk lama sudah meninggalkan cerita cerita seram yang selalu Uruk buat dulu, jadi malam ini Uruk ingat nak create entry pasal video seramlah.

kisahnya sahabat You Tube itu bermula begini : 
Segalanya bermula selepas 2 minggu arwah abang saya meninggalkan kami sekeluarga.Sejujurnya,saya dan keluarga amat berasa sedih di atas pemergiannya.Arwah ketika hidup ialah seorang yang amat rajin,baik hati dan menghormati orang yg lebih tua darinya.Arwah juga gemar merakam video dengan videocam pembelian ayah ketika hari jadinya yang ke-18. 
2 minggu telah berlalu sejak pemergiannya,pada suatu malam,hati saya tergerak untuk
membuka dan melihat-lihat komputer riba kepunyaan arwah abang saya.Ketika saya menonton semula segala video-video rakaman arwah,saya terjumpa beberapa video yang saya anggap aneh dan mencurigakan.
 
INI ADALAH RENTETAN RAKAMAN YANG ANEH DIRAKAM OLEH ARWAH ABANG SAYA KETIKA DIA MASIH HIDUP DAHULU.

Video #1


Video #2


Video #3



Agak pelik dan misteri bukan ? uruk bukannya mahu menakut nakutkan pembaca tapi apabila kita lihat sendiri rakaman arwah itu, sebenarnya ada cerita yang disembunyikan sewaktu arwah masih hidup.

Apa apa pun kita ini hanyalah manusia biasa dan ingatlah ajal maut kita hanya Allah SWT yang Maha Mengetahui.

UrukHai.

2 comments:

  1. Within few weeks before death, it seems my mother and brother can see or saw things that we cannot see.

    ReplyDelete
  2. 40 hari sebelum meninggal duniakan malaikat maut akan terus mengikut.... wallahualam hanya allah yang maha mengetahui

    ReplyDelete