Followers

Wednesday 12 December 2012

18 SG !! Seram Malam Khamis !! KISAH BENAR !!



Olaf Winstedt mempunyai satu sifat buruk. Apabila beliau ditugaskan ke negeri-negeri di tanah Melayu, Beliau tidak membuat kerja yang ditugaskan, namun  kerjanya ialah  menyelongkar laci-laci di kabinet Istana Melayu dan belajar mengenai manuskrip-manuskrip lama yang di tinggalkan.

Pada 1909 dia menulis didalam satu "unpublish" 'Journal' oleh "Asiatic Society", iaitu ILMU MEMANGGIL LANSUIR. Hasil tulisan tangan oleh Dato’ Amarabangsa Wiraja/Wijaya, Ketika era 1850'an, beliau adalah seorang bomoh yang amat hebat di zaman itu dari Temenggor, Perak 


Pada sesiapa yang ingin mencuba memanggil Langsuir bolehlah membaca "Mentera" di bawah, Baca dan Laungkan dengan kuat setiap ayat dengan jelas agar ia dapat memanggil lagsuir-langsuir yang berdekatan untuk singgah di tempat anda berada sekarang.

P/s : Awas...Mentera ini adalah Mentera lama dan mungkin ia akan berlaku !! Uruk tidak bertanggungjawab sekiranya perkara tersebut benar-benar terjadi dan berlaku...yang berkuasa hanyalah Allah SWT , Maha Mengetahui SegalaNya.



Psst : Pi kat ceramah Fuckatan Rakyat lepaih tu baca mantera ni...amacam??...hehehehe..weiihh...apa main jampi-jampi nih...!!! Tunggu PRU13 lah!!

SERIUS MEREMANG BULU TENGKOK URUK WAKTU BUAT ENTRY NI !!


UrukHai.

3 comments:

  1. Gua bukan suka benda2 kurafat mcm gini bro..hehe kompon tak baca mantera tu langsung takut dia mai hihihi...

    ReplyDelete
  2. mmi uruk dh kenal dah...x payah habaq...hahahahaha......

    ReplyDelete
  3. Logo Design Ipoh.QC Fixer Solutions is a digital marketing company, We offer a variety of services including branding, logo design, photo shooting, video shooting, content writing, SEO, social media management, company profile design and etc.

    ReplyDelete