Followers

Wednesday 12 December 2012

TERHANGAT !! AFIQ KL TOWN DAH MASUK FUCKATAN ??!!


"Aku suka tarikh 12.12.12 ni, merupakan sejarah dalam hidup aku, tarikh ni aku sudah bersama pakatan !! Tolak BN !!" , di antara kata-kata si pengodam melalui akaun rakan FB Uruk iaitu Afiq KL Town (Ahli  Jentera Nadi Rakyat).

Persoalan bagi kita, agaknya adakah benar-benar akaun ini di godam ?.Ya.. dan inilah kerja  puak Fuckatan yang takut, bacul dan tak ada teloq !!, Juga kehabisan modal untuk berpolitik dan menyerang hak individu tersebut sehinggakan mencemarkan nama baik rakan Uruk ini.

Lawati laman sosial ini, Klik Afiq KL Town.


Afiq KL Town bagaimanapun telahpun sedia maklum dengan berita tersebut dan Nadi Rakyat telahpun memuat naik rakaman video di You Tube (Waris Amp) juga menafikan sekeras-kerasnya bahawasa didalam page tersebut bukanlah 'Afiq' yang mengeluarkan 'STATUS POSTING' kata-kata kesat dan caci maki kepada UMNO dan BN, namun seperti yang kita tahu, yang melakukannya adalah si pengodam yang bacul dan tiada teloq !!, 

Juga yang Uruk dimaklumkan laporan Polis juga akan dibuat dalam masa yang terdekat "Ini kerana ada pihak tidak bertanggungjawab dianggap telah merampas dan menyamar sebagai saya dalam mengelirukan orang ramai." Kata Afiq KL Town.

Saksikan Video Dibawah : 


P/s : Inilah kerja tangan halus Fuckatan yang dengki dan suka bermain dengan cara kotor, mereka sebenarnya cemburu melihat Afiq menyampaikan maklumat yang tepat lagi berguna dan juga mereka takut akan kehebatan dan sokongan terhadap UMNO dan BN  pada masa kini !! pada si pengodam..nah amik hang, HHHHHAAAARRRRRTTTTUUUIIIIHHHH !!! 


UrukHai.

No comments:

Post a Comment