Followers

Saturday 17 November 2012

SIAL!! PAS MEMANG HIPOKRIT !!


Masih ingatkah kita INSIDEN PUAK-PUAK PAS BERBARING DI ATAS JALAN MENGHALANG KENDERAAN DYMM Raja Muda Perak & PUAK-PUAK INI MERUSUH DIJALANAN SEWAKTU SOLAT JUMAAT DI Kuala Kangsar (Bandar DiRaja) pada tahun 2009? Ini adalah ekoran tumbangnya Kerajaan FUCKATAN RAKYAT di Perak oleh kerana ADUN mereka istihar keluar parti dan secara automatik kerajaan negeri tumbang. 

DYMM Paduka Seri Sultan Perak pula tidak memberi perkenan untuk membubarkan DUN Perak sehinggakan Karpal Singh dengan lantang menghina Sultan Perak. Kini, Karpal Singh masih dibicarakan di Mahkamah Rayuan kerana menghina Sultan Perak. 

Jika dilihat kepada perkara seperti diatas, kita dapati puak-puak PAS ini sanggup melakukan apa saja demi kerjasama mereka dengan DAPigs dan FUCKATAN, AKAN TETAPI URUK dan RAKYAT MALAYSIA MAHU BERTANYA PULA,

Mengapa pula PUAK-PUAK ini tidak mahu merusuh dihadapan Pejabat DAPigs, berbaring diatas jalan atau memberi amaran keras kepada Lim Kit Siang, Lim Guan Eng Tokong dan Karpal Singh? tidak lupa juga semua PUAK-PUAK DAPigs yang MENOLAK HUDUD??!!!! dan begitu juga dengan FUCKATAN RAKYAT KERANA TIDAK MEMUATKAN HUDUD DALAM MANIFESTO FUCKATAN RAKYAT???..

PAS FOR ALL HIPOKRIT!! well done Losers!!


ABOUT KARPAL SINGH, I KNOW WHO U ARE!!...TUNGGU ENTRY YANG AKAN MENYUSUL TIDAK LAMA LAGI...

Sumber Rakan FB Uruk.

UrukHai.

No comments:

Post a Comment